Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Men kan det på noen måte være skadelig/veldig ubehagelig for babyen om jeg spiser masse is? Siden det blir veldig kaldt i magen tenker jeg på. Vet det er et dumt spørsmål he he, men må jo bare spørre
Ranveig R Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Nei, eg vil tru at isen smeltar på veg ned gjennom halsen og fort kjem opp i kroppstemperatur i magen. Dessutan ligg babyen inni ein stor pose med luka fostervatn, så det skal nok ein del til.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Hehehe, jeg må bare le. Var litt morsom, det spørsmålet ditt HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Babyen ligger i livmora den(omgitt av kroppstemperert fostervann) og ikke i magesekken. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Ser mange ler av deg, men syns ikke spørsmålet var så dumt. Trur ikke babyen tar skade av det, heller ikke ubehag. Om babyen merker noe tror jeg er litt avhengig av hvor langt du er på vei. Da jeg var i uke 34 var jeg inne til sjekk på sykehuset, fikk måler på magen og skulle markere når babyen beveget seg. Babyen min bare sov og sov. Fikk da iskaldt vann med isbiter i så babyen skulle våkne så de kunne se at alt var bra. Ikke ubehagelig for babyen, men han våknet han og styrte masse i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå