Gå til innhold

Noen over 30 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller 35 rett før babyen kommer. Noen andre "eldre" her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg rekker også å fylle 35 før babyen kommer. Har en ettåring fra før.

Skrevet

Jeg blir 35 i Mai.

Jeg venter nr 4.

Har en Gutt på 6,Gutt på 9 og Jente på 15 fra før:)

Skrevet

Eg blir 32 rett etter fødselen, har ein gut på snart 9 år og ei jente på snart 6 år, har ein liten prins i magen=)

Skrevet

Jeg blir 33 i år og får barn nr to i juli:) Synes ikke vi er så veldig "eldre" jeg.

Skrevet

Heisann, jeg fyller også 35 like før babyen kommer:)) Jeg har termin 5 dager før bursdagen min. Jeg har ei tulle som blir 4 år mnd etter, så jeg har virkelig greid å "klumpe" dagene våre:)) Tenk så UNGE og FLOTTE mødre vi er, som har masse med livserfaring!!! Det er viktig det også:))

Skrevet

Eg e 32.... Får vår skjønne skatt før eg vert 33. VEnter vår første ;) Spennande!!

Skrevet

Jeg blir 33 rett før bebisen kommer;)

nr 3 på oss:)

Skrevet

Jeg rekker akkurat å fylle 33 før jenta ankommer. Har to skjønne gutter fra før :)

Skrevet

Jeg fyller 38 i juli ! ! Og venter tvillinger...har termin 28 juli , men de kommer ofte før så er ikke sikkert jeg rekker å fylle 38 før det da men,,,har bursdag 14 juli...

Skrevet

31 år og venter barn nr 2.

Skrevet

Jeg rekker å bli 33 år før første barnet blir født.

Skrevet

Jeg blir 34 til sommeren, nærmere bestemt 27 juni. Har termin 6. juli, men siden førstemann kom 3 uker for tidlig, kan det jo hende at jeg fortsatt er 33 når denne gutten kommer :-)

Skrevet

35 når nr 3 kommer. Ser vi er mange "modne" mødre. Ingenting galt i det!!

Skrevet

Jeg er 33 år og dette er min første:-)

Skrevet

Jeg er 35, og blir 36 før babyen kommer. To store barn fra før, jente på 16, og gutt på 14 år.

Skrevet

34 år og første barnet:-)

Skrevet

Jeg blir 36 år en liten mnd før jenta vår kommer.. Har en jente fra før som fyller 1 år i juni... To tette jenter det hær.. Nesten 14 mnd mellom dem...

Skrevet

Hjelp er jeg "eldre" ;-)

Er 36...... 4.svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...