Gå til innhold

Jeg har lyst på campingvogn! Noen som har det og kan dele sine erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser for meg at jeg kan bli snasen i grilldress altså!

Hehe, men seriøst så har jeg lyst på det.

Har 3 unger og ser for meg at det blir billigere og koseligere å ha med seg et "hus" på ferie i Norges feriene:)

Blir ikke sånn 2010 mod da, mer sånn sent 80 tidlig 90 talls vogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en 2006 mod Dethleffs Camper 720 (eller noe sånt).. Og den kan du FÅ av meg, hvis du henter den på fastplassen og ikke har noe i mot at jeg melder den stjålet for å få forsikringspengene for den..hehe :)

Jeg har tryglet og bedt på mine knær om at gubben skal selge den, men han syns det er så godt å ha en plass å dra til en helg eller to i måneden for å slappe av.. Slappe av my ass, når man står min 5 meter fra nærmeste vogn, veggene er maks to cm tykke og vogna skumper om man skal ha seg et nummer.. :)

Men hvorfor, hvorfor, hvorfor i alle dager har du lyst på campingvogn? Fordi det var koselig da du var barn? Vel du er ikke et barn lenger, og du må ta oppvasken, rydde, støvsuge, tømme dassen osv osv.. Det var ting man ikke tenkte over som barn..

Som du ser så anbefaler jeg ikke campingvogn, men noen trives helt klart med det, og har du lyst har du lov! :)

Skrevet

Heisann.

Min samboer er verksmester i et firma som selges bobiler og campingvogner. Bare å spørre om du har noen spørsmål :)

Skrevet

Når jeg vokste opp var familien min alltid på ferie med campingvogna rundt om i norge.

Kjempekoslig husker jeg.

Nå har vi bobil og har oppdaget hvor mye jobb det egentlig er med sånnt, så all ære til mamma som administrerte dette alle de åra.

Men å pakke for alle før man skal på ferie må jeg uansett om det er campingvogn, bobil eller hotell vi skal på.

Ta oppvasken må jeg om vi leier en ferieleilighet også.

Det som plager meg mest er følelsen av å aldri være ren, knøttlite bad eller halvrene campingplass dusjer.

Men alt i alt så har jeg den innstillingen at det er ferie, alt trenger ikke gå på skinner og det er kjempekoslig å sitte ute i forteltet å grille og kose oss.

Vi reiser flere familier sammen da, hjelper nok litt på humøret det også :)

Skrevet

NEEEI! det er nok rullende hus på veiene. Ikke kom med fler! Skaper bare irritasjon for oss andre bilister.

Skrevet

Vi har, men den står fast på en campingplass så vi kjører ikke med den på ferie. Men det kan anbefales! Har badeplass, lekeplass og gåavstand til toaletter så vi slipper å tømme. Utrolig deilig feriested!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...