Ugl@ Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Nei, ikke under noen omstendighet, hadde jeg trodd det så hadde han ikke vært mannen min heller. Hvis du HI tror dette om din egen mann så bør du komme deg unna ham.
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Enig med Ugla, du bør revurdere ditt forhold til din mann hvis du seriøst mener at han kunne drept deg.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg tror også at min kunne, selv om det ville hatt en helt ekstrem foranledning, og han måtte vært så sinnsykt provosert av er eller annet at jeg ikke kan forestille meg hva det skulle være en gang... Men jeg tror alle mennesker er i stand til å drepe under de rette omstendighetene.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Alle er i stand til det, både menn og kvinner, det ligger i genene. Jeg er 99% sikker på at barnet vårt er samboeren min sitt, den siste usikre prosenten vet han ingenting om. Hadde han tatt en farskapstest i skjul og funnet ut at den lille usikkerheten bunnet i noe, vet jeg ikke om jeg hadde overlevd...
Mortilbarn Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Ehh.. nei det tror jeg ikke. Jeg _vet_ at min aldri kunne funnet på å drepe moren til sin egen sønn.
Gjest ->>- Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Tja. Om omstendigheten var at jeg hadde tørna bananas og kona stod med et ladd gevær og kunne akkurat rekke å skyte meg før jeg slengte ungene i en vulkan, så kan det vel hende. Håper egentlig det. Under klassisk "familietragedie"-omstendighet: "Ooooh, jeg ble dumpa, la meg skyte familien min!": Nope. Absolutt ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Ja, under de rette omstendighetene. Det mener jeg at alle kan.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Nei ,det kunne han ikke .
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Men to av xene mine kunne ha gjort det ...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 Ja, det tror jeg, var noe av grunnen til at han ble min X
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #13 Skrevet 25. februar 2010 Tror ikke mannen min er slik nei, men han sier jeg kunne vært truende til det... Hmmm...
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. februar 2010 #14 Skrevet 25. februar 2010 Nja, det måtte ha vært dersom jeg hadde gjort noe grusomt mot ungene.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #15 Skrevet 25. februar 2010 Hadde ikke turt å være med en mann jeg trodde kunne drepe meg, under noen omstendighet! ikke en minste bit av meg tror han er i stand til å drepe noen som helst, om de ikke truer noen han er glad i, barn eller andre mindre sterke mennesker!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #16 Skrevet 25. februar 2010 Hvis jeg hadde drept ungene hadde mannen drept meg. Tror ikke en gang at det ville vært så rart, jeg hadde også drept menneske som tok livet av mine barn.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #17 Skrevet 25. februar 2010 Hvis jeg hadde alvorlig truet barna våre så kanskje. Det samme andre veien, eneste som kunne fått meg til å drepe var hvis han (eller noen andre for den del) hadde skadet barna våre.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #19 Skrevet 25. februar 2010 Tror nok ikke min kunne, han klarer nesten ikke å ta liv av ei flue som surrer rundt og spesielt ikke edderkopper. Han har det mest i kjeften!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #20 Skrevet 25. februar 2010 Nix,tror ikke han kunne tatt livet av meg. Ever. Tror heller jeg kunne tatt livet av han,hehe...hvorenn sykt det er å si.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #21 Skrevet 25. februar 2010 Alle som svarer ja på det spørsmålet bør umiddelbart forlate mannen. Med mindre en er på det helt teoretiske planet, type: han måtte drepe enten meg eller de tre barne våre. Eller at han drepte meg i selvforsvar fordi jeg prøvde å drepe han...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. februar 2010 #22 Skrevet 25. februar 2010 Sånn i utgangspunktet- overhodet ikke. Men hadde jeg (sånn i et helt absurd tenkt scenario) torturert eller prøvd å drepe ungen vår, så hadde han gjerne det. Og det hadde jeg også kunnet gjøre. Vi velger selvsagt ungen før noen annen- inkludert hverandre. Men dette blir jo en helt fjollete problemstilling. Under normale omstendigheter kunne min mann ikke gjort en flue fortred. Hvis man lever i generell tro/frykt for at mannen kan finne på å drepe en, bør man jammen komme seg langt vekk!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #23 Skrevet 25. februar 2010 Da måtte det skjedd noe ekstremt noe. Han hadde aldri kunnet drept meg pga krangler osv, uansett hva jeg hadde gjort. Så det måtte isåfall vært for å beskytte barna. Eller i en situasjon type vi blir kidnappa, han får valget mellom å drepe meg eller ungene. Da hadde jeg bedt ham ofre meg.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #24 Skrevet 26. februar 2010 Overhodet ikke, under noen omstendighet. Å hevde at alle er i stand til det, blir feil.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #25 Skrevet 26. februar 2010 Jeg personlig er ganske sikker på at min mann ikke kunne det, men på en annen side, det trodde ikke min søster heller, men det var jammen bare på håret at det ikke skjedde :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå