Gå til innhold

Vet ikke om dere har vært inne på baneheia-saken i dag, men hvis ikke, vær så snill å gå inn her og skriv under på at de syke jævlene ikke skal slippe ut før tiden!!! Link følger...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eventuelt bare gi faen, whatever... HI

Skrevet

Har allerede gjort det.

skrev under kampanjen igår kveld :)

Skrevet

Hva er det med folk som tror at facebook ordner alt? Er man uenig om noe så lager man en gruppe mot, eller en underskriftskampanje.. Er det virkelig noen som tror at det å skrive navnet sitt på ei liste betyr noe??

Skrevet

Det lurer jeg også på 18.14

Jeg er heller ikke særlig begeistret for at tullingene skal slippe ut, men kan ikke forestille meg at en underskriftkampanje skal ha noe som helst å si i så måte.

Vi har et lovverk å forholde oss til, og da hjelper det ikke en dritt med fb grupper i hue og rævva...

Skrevet

Det hjelper iallefall ikke å ike gjøre noe

Skrevet

Nettopp! Bedre å gjøre NOE enn å gjøre INGENTING! Det koster dere et par tastetrykk som dere likevel hadde brukt på å sladre her inne, og det skader dere ikke... skjønner ikke problemet!

Skrevet

Det er nok samme typen mennesker som ikke stemmer ved stortingsvalget som kommer med slike tåpelige uttalelser. Det er ingen tvil om at Facebook har en vanvittig makt i vår tid. Obama sier for eksempel at han aldri hadde klart å vinne valget uten hjelp av bla Facebook.

Skrevet

Hadde det vært et fnugg av sjanse for at det hjalp, så skulle jeg gjort det.

Men siden det ikke gjør det, så setter jeg ikke navnet mitt på en gruppe kun for å vise verden at jeg ikke har peiling.

Skrevet

Hvilken skade tar du av å sette navnet ditt der mener du?

Det eneste du viser verden er at du bryr deg om familien til de drepte jentene og at du står på deres side. For å se noe galt i det, må det være noe alvorlig galt... Snakk om ignoranse:..

I tillegg er du med å fortelle til det norske rettsystemet at vi ikke finner oss i dette, og jo flere vi er, jo bedre.

Men hvis det er viktigere for deg å "vise verden" hvor mye smartere og oppegående du er enn alle oss andre, så værsågod.

Skrevet

Hvorfor kommer jeg aldri inn på linkene?

Skrevet

Jeg stemmer ved både storting- og kommunevalg, men jeg skriver ikke under på underskriftskampanjer.. Nevn EN kampanje som har hjulpet i Norge de siste fem årene.. Utenom Grandiosa uten paprika, som jo var en veldig viktig sak..

Skrevet

Jeg mener at det er mange måter å vise at jeg bryr meg på. Facebook er ikke en av de jeg velger å prioritere.

Ignoranse? Du har virkelig ikke anelse om hva du snakker om.

Skrevet

Jeg har signert, han bør sitte inne til han kreperer!

Skrevet

På hvilken måte har du tenkt å vise at du bryr deg, som er så mye bedre enn vår måte?

Skrevet

Jeg har herved signert! Om ikke annet så kan styresmaktene se at de har folket i mot seg, og da kan det være verre å gjennomføre tidlig løslatelse. Politikerne er jo livredde for å være upopulære!

Skrevet

Takk til alle som tenker lenger enn sitt ego. Det er viktig å vise folkets røst til myndighetene, og facebook/underskriftskampanjer er en unik mulighet til å gjøre det, det har vel de fleste sett :-)

Skrevet

Dere tror vel virkelig ikke at lover kan stilles til side pga en underskiftskampanje?

Skrevet

Altså... politikerne?

Hvordan var det igjen, med de tre statsmaktene? Var det ikke noe med en dømmende, en lovgivende og en utøvende statsmakt?

Skrevet

Hvis en stor del av befolkningen gir et sterkt signal, kan politikerne få noe å tenke på, tenker nok av dem i riktig retning, så kan lover forandres ja.

Er vel uansett ikke poenget. Skriv nå bare under og slutt å kveruler, det koster deg 10 sek og skader deg ikke på noen som helst måte.

Skrevet

Nå tror jeg dere glemmer noe. Dersom HELE dommen er sonet når han slipper ut får man ikke ha noen kontroll med de når de slipper ut, de står dermed fritt til å gjøre hva de vil, enten de tilpasser seg livet i frihet på en god eller dårlig måte. Dersom de slippes litt før har man rett til å holde kontrollen med de fram til den tiden de ville ha sluppet ut. Tenk litt etter nå, hva er lurt her....?

Skrevet

De fikk vel forvaringsstraff, skal MYE til for at de slipper ut før tiden. Var det ikke 21 års forvaring? Det vil jo i praksis si at de kan sitte inne resten av sitt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...