Gå til innhold

Samboeren min er..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sinnsykt sjalu. Han nekter meg å gå ut på byen sammen med venner uten han, fordi han mener han må være med meg ut å være "barnevakt".. Han er redd jeg skal være utro. Jeg gjorde noe kjempedumt i fylla en gang for 2-3 år siden, jeg kysset en annen fyr. Men ikke noe mer! Det var kjempedumt, men jeg trodde vi hadde kommet over det. Er det rettferdig av han å nekte meg å gå ut da? Jeg mener at hvis ikke jeg får "Lov" å gå ut bør ikke han gå ut med kamerater uten meg, hvilket han gjør. Han sier at har jeg gjort det en gang kommer det til å skje igjen og igjen. Jeg føler meg isolert ifra vennegjengen når jeg aldri kan gjøre noe med dem uten at han skal få meg til å få dårlig samvittighet, det gjelder andre ting enn fest også. Og, ja.. Jeg har planer om å gå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bra!!! Hatt et par slike samboere og de ble ikke bedre for å si det slik, beste er nok å komme seg unna.

Skrevet

Hvis han ikke er klar til å tilgi deg, og til å stole på deg igjen, har ikke forholdet noen sjanse.

Jeg opplevde at min samboer kysset en annen tidlig i forholdet, og jeg skal innrømme at jeg sliter litt med det ennå, når han skal på fest og drikke og jeg ikke er med. Men jeg har bestemt meg for at jeg må velge å tro at han ikke gjør noe galt, ellers hadde det ikke fungert.

Skrevet

Du er nødt til å be ham velge. Det er grenser for lenge man skal gjøre bot for sine synder, det er vondt for ham å mistenke deg, og det er vondt for deg å bli mistenkt. Så her må dere bestemme dere, først og fremst han. Enten tilgi og glemme, eller gå hvert til deres.

Skrevet

Ja, nei. Jeg skjønner at løpet er kjørt her. Har ikke mange venner igjen dessverre, mange har slutta å ta kontakt. Og idag spurte en kollega om jeg ville være med henne og noen flere jenter å ta en øl.. Ble kjempeglad egentlig, og prøver så godt jeg kan å få meg flere venner. Men regner med jeg ikke får "lov" til det heller. Har ingen andre som kan se etter jenta vår uten at det er planlagt på forhånd.. HI.

Skrevet

Kjempebra at du jobber med å utvide nettverket ditt.

Voksne folk skal ikke måtte be om "lov" for å gå ut, men man må jo selvfølgelig avklare med hverandre når man har barn, sånn at en blir hjemme. Hvis han ikke har andre planer (bestemt på forhånd), bør du bare gå.

Skrevet

signerer anne-b.. går ikke ann å leve som dere gjør!!

jeg har selv vert i et forhold hvor jeg ikke fikk gjøre noenting,å ble bare mer å mer usosial!! (jeg hadde ikke gjort noe,ikke sett på en annen mann engang,men han var bare sååå sjalu) har en mann idag som aldri mistenker meg for noe,å unner meg alle sosiale kvelder jeg vil ut på,det er sååå herlig å slippe dårlig samvittighet,å slippe å spørre om "lov"...

i et forhold må man stole på hverandre,ellers har man d ikke bra!!

Skrevet

Sånn skulle jeg ønske at han også var. Helt vanvittig slitsomt for meg at han er sånn 24/7.. Hvis jeg ikke vil ha sex kan han komme med " Du har deg sikkert med en av de på jobben" Jeg klarer ikke å TENKE på sex sånn som vi har det per idag. Jeg har mistet all lyst..

Samtidig tenker jeg at det må være slitsomt å være den som er sjalu og mistenksom hele tiden.. Han er sjalu hvis jeg sminker meg, for da er det jo kun for å jåle meg for andre menn. Han er sjalu hvis han ser meg prate med en mannlig kollega. Han blir sjalu hvis jeg har vært inne på en mann sin profil på facebook, for da leter jeg etter andre menn. Jeg sitter bare her å tenker at hvis ikke dette tar slutt kommer jeg til å bli gal.. Jeg føler ikke jeg har frihet lengre. Føler meg helt låst i dette forholdet. Det føles ut som han er en faren min når han forteller meg til hva jeg får lov til og ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...