Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Og det kan umulig være gallesteinsanfall, for jeg fjernet galleblæra for over et år siden. Det er heller ikke like vondt som gallesteinsanfall, men hva i all verden kan det være?? Det kjennes jo ut som et slags gallesteinsanfall, bare mye mye mildere. Det kom plutselig for et par timer siden, og det vil ikke forsvinne :/ Jeg ringer lege hvis det ikke blir bedre, men nå er legekontoret stengt...så jeg håper noen her kanskje kan svare meg.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Det kan være fordøyelsesbesvær i forbindelse med gallegangene selv om du har fjernet galleblæren... Det kan være noe du har spist som er tungt fordøyelig, og da klarer ikke kroppen å regulere gallen, siden du har fjernet blæren. Eller har du kanskje spist cosylan eller noe slikt?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Eneste jeg har spist i dag er en grov baguette med ost og skinke. Har spist det før, uten problem. Har ikke tatt cosylan. HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 ER DET EN LEGE HER INNE?? Spør for HI sin del, siden hun ikke kan ringe legevakten og spørre der.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Så ekle dere er! Legevakten her jeg bor får man ikke kontakt med før etter kl 18.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Men hva er det du vil at vi skal gjøre da? Gi deg en diagnose?
mamman til Fillip Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 At det aldri går ann å være snill! HI vil sikkert vite om noen har opplevd dette selv eller har noen ide om hva det kan være! til HI; håpe det slipper!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Jeg lurer jo såklart på om det er noen som har tips, som kanskje også har fjernet galleblæren og har opplevd det samme... HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 Hadde vært noe om du hadde skrevet det på hi. Veldig lett å misforstår på nett.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #13 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har fjernet galleblæren og opplevd det samme, med tung fordøyelig mat eller cosylan.. Men det svaret var du jo ikke fornøyd med, så da vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå