Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 syklusdag 31, ingen tegn til mens ennå.. har hadd positive el-tester siden 8.februar, var opphold på 3 dager der de var negative, har svake å negative g-tester om enn annen. har svie i puppene som kommer å går har hadd mensmurringer fra 7.februar økt hvit utflod til gangs gravid eller ikke, tror selv jeg kan være det men bynner å bli usikker når testene ikke blir positive. har en variert syklus fra 29-35 dager, men de siste mnd har den kommet på dag 31 på morgenen. kan kroppen henge opp eggene slik at det vil gi utslag på eggløsningstester? i så fall hvor lenge? og hvorfor ble den negativ og så positiv igjen? noen som kan hjelpe meg eller har opplevd noe lignene?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. februar 2010 dag 32, ingen mens, bare positiv el-test, mandag blir det lege tur hvis ikke testene blir positive å el-testene negative og at jeg får mens. mandag er syklus dag 35.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå