Gå til innhold

Da var det over og ut...igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja håper det Mumintroll :) og takk for det.

Håper det går bra med deg og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk lilleDina og M-79+gutt241208+ønsker2010gull :)

Det er en veldig god følelse å logge seg inn her og se alle de fine meldingene her :) for føler meg veldig alene akkurat nå,og spesielt siden samboeren min er bortreist på jobb oppi det hele..

Men får prøve å slappe av nå i helgen og så skal jeg gjøre det jeg kan for å bli skikkelig undersøkt på mandag hos legen. Skal ikke gi meg med det første har jeg tenkt :)

Klem

Skrevet

Siterer deg, Lille diamant:

"Snakket nettopp med min mor, og hun sa at hun fikk negativ urinprøve når hun var 14 dager over tiden den gangen hun var gravid med meg."

Du vet at det er arvelig å teste sent????

Dette er jo bare positivt for deg ;-D

Skrevet

Takk, det går fint med meg:) Har nettopp hatt el. Håper du snart får skikkelig utredning nå, det kan være så enkelt som muskelknuter i livmoren, som gjør at egget ikke fester seg ordentlig. Skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

ja tenk masse positive tanker å slutt å lese på nettet for det trur jeg man bare blir rar å gal i hode av:/

tror man kan klare å lage diagnoser fort bare pga man er bekymret på forhånd,så prøv å ikke tenk så mye på det for det som du tror er noe ille trenger ikke være det i det hele tatt :)

så gleda vi oss te å hør etter helga hva de sier for noe:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...