Gå til innhold

Siklerotte, Zitara og Palmesus

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅÅÅÅ, endelig greide jeg å ta det store, skumle steget ned til Byporten for å ordne med ny telefon.

De var veldig hjelsomme, og kom ut igjen med ny telefon. Nå må jeg bare lære hvordan jeg skal bruke den!

*fornøyd*

Siden jeg har involvert dere i prosessen, så måtte jeg vel nesten dele dette med dere:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Woho, du kom deg ut døren og til Byporten omsider - ikke verst! Må ha vært en slitsom ferd, og et stort steg å ta! Hehe... Er du fornøyd med din nye telefon MED Tele2 abonnement, akkurat som du vil ha det?=) Gratulerer da!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Forresten så har jeg sendt deg en PM=)

Skrevet

Joda, nå har jeg ringt Tele2, så jeg fortsetter nå abonnementet med det dyre opprinnelige abonnementet jeg hadde + et large surfe abonnement for datatrafikk i tillegg... hehe.. Jeg må seriøst være deres beste kunde:-D

Jeg skjønner ikke så mye av telefonen ennå, men håper det går seg til;o)

Skal sjekke pm nå.

Mannen i telefonbutikken fattet ikke at jeg ville fortsette Tele2 abonnementet..hoho..

Gjest Siklerotte
Skrevet

Haha, nei, men det er lov å være den rare kunden! Jeg er den selv, og folk fatter ikke hva som går av meg som regel - men det gjør ingenting så lenge man får det man vil, vel?=) Du kunne KANSKJE vurdert et annet Tele2 abb., men dersom du virkelig elsker det sååå...=P

Skrevet

Jeg ringer mye til utlandet, og med de andre abonnementene så var dette dyrere, derfor bare beholdt jeg det. Men nå har jeg skjønt at det er billigere å ha et slikt Lebarakort til å gjøre det med, så får se hva jeg gjør:)

Joda, i dag var jeg definitivt den rare kunden:o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Grattis!! Kjenner jeg er en anelse misunnelig, men siden jeg er så sta og har sagt at jeg skal hvertfall ALDRI ha en iphone, så får jeg vel stå ved det da! :o)

Skrevet

Hoho, you are missing out;o)

Skrevet

Og hva pokker skal jeg gjøre nå som jeg ikke kan ha telefonen i BHen lenger... haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...