Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Flere som elsker det spillet? jeg er blitt helt hekta. Synes det er sååå gøy å bygge hus og lage simmer og la dem få barn. Jeg er 24 år, er kanskje litt for gammal til å spille?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Har spilt Sims i mange år. Har dessverre ikke fått prøvd meg på Sims 3 ennå, men det kommer nok. Du er ikke gammal, jeg er 36 år!
Miztery Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er snart 32, og har spilt Sims(etterhvert tok Sims 2 over, og nå Sims 3) siden the Sims kom ut i 2000! Har ikke så mye tid til å spille nå, men det går i bølger, og da kan jeg fint sitte en hel søndag og spille.. Sikkert skikkelig teit, men det er nå en gang sånn jeg er..hehe Det har kommet en ny tilleggspakke nå: Luxus og Design Stæsj.. Den må jeg ha når jeg får lønning! Kjøpte Sims 3: Reisefeber i julegave til meg fra kattene..hehe
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Når jeg blir pensjonert har jeg tenkt å leve for meg selv, ruse meg på vin, sjokolade og alskens herligheter, og spille sims til jeg kreperer i stolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå