Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Det har jeg.. Handlet flere barne og ungdomsbøker. Har en haug med tantebarn som fyller år fremover, så handlet inn bøker som dem skal få i bursdagsgave. Pluss jeg har handlet noen bøker til meg selv.
blond Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Har kjøpt noen få bøker, men ingen barnebøker. Burde kanskje gjøre det senere? Liker beste å kjøpe gave til den som har bursdag med tanke på hva den liker, ikke bare finne noe som kan passe av det vi har liggende. Vet ikke om noen som har bursdag framover.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har handlet inn bøkene med tanke på hvem som skal få dem.. )
Jojo x3 Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har handlet noen og har planer om et par til som jeg ønsker meg. Har kjøpt både til meg selv og til ungene. Jeg leser masse og ungene liker veldig godt å bli lest for.
Lene~mor til tre Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Ja jeg kjøpte 3 like bøker hehe, En til ungene mine og de to andre til tantebarna mine Kjøpte den Andre store pulverhekseboka til bare 99,- kr
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Nei jeg har ikke. Hvor lenge varer det? Det var lurt å kjøpe inn gaver til tante barn. Har noen av dem jeg også som fyller år framover våren..
metaMORfose Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Mann og 2 barn brukte 1800 kr på Mamutsalg, sa de, men klaget fordi de ikke synes de fikk så mye for pengene. Så så jeg over hva de hadde kjøpt, og 3 av bøkene var Mamutsalg, resten var ikke på salg. (At jeg har handlet bøker for nesten det samme, bare til meg, det trenger de ikke å vite )))) ) Synes ikke det så ut som det var så mye spennende da jeg så over listen, men så kom jeg i bokhandelen og fikk det helt over meg........ Kjøpte et par biografier, litt krim og en hagebok... pluss noe annet småtteri )))
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Nei har ikke rotet meg til det enda, har hadd syke barn i hele vinterferien vi:-((( kjempe kjedelig, de har ikke gjort annen enn å sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå