Gå til innhold

gla*jenta-Kokkeli:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanel ble det ikke for mye av nei.. Har store problemer med å få svelge kapslene. De var mega mega mega svære.. Og jeg sliter jo med paracet om jeg må ta det hehe.. Har ikke skaffet meg noen mindre enda..

Grønn te koser jeg meg med både nå og da. Den er helt topp den. Særlig nå om vinteren når det er kaldt og gufsent ute..

Skrevet

Hva slags grønn te drikker du? Det er stor forskjell på posete og te i løsvekt. Jeg anbefaler deg å kjøpe noen gode i løsvekt! Har du forsøkt å bestille fra nettet? Jeg kjenner at det sitter langt inne, liker å kunne lukte på teen før jeg handler. Tar gjerne imot tips hvis du har noen å komme med.

Uff, kapsler er ikke bare bare å få ned. Visste ikke at det fantes kanelkapsler, engang.

Hvordan går det med treningen da?

Skrevet

Treningen er på vei opp. Går sakte men sikkert. Er nå jeg kjenner hvor ufattelig langt nede jeg har vært form messig. Klarte jo ikke å ta i en gang. Men nå kan jeg gi på slik at jeg kjenner blod smaken i munnen, og det er jo herlig. Selv om jeg har veldig veldig langt igjen. Gleder meg med små framskritt om gangen.

Har også kjøpt meg fitness ball, gleder meg til å komme mer i gang med den. Har fått prøvd den en gang, og muskler hos meg har jo blitt borte vekk (slike muskler da som mage muskler som ikke har blitt brukt på 2,5 år!!!) så jeg fikk så vondt i tre dager etterpå, og da gjorde meg bare instruksjons øvingene hehe..

Skrevet

Hei lur kikket her jeg, bruker dere grønn te og kanel for å gå ned i vekt? hørtes spennende ut, Har også begynt på slanking, men har stoppet opp her nå, trenger litt puff for å komme igang igjen. Er ganske flink til å trene. Men ønsker at vekten skal gå fortere nedover. Tips mottas med stor takk.

Skrevet

Jeg tror det er veldig lurt og ikke ta slanking for fort. Da kommer det fort på igjen. Jeg drikker grønn te for jeg har hørt at det øker forbrenning. Her får du en fin link som Blond sendte meg en gang:

http://www.tesiden.no/stoff-om-te-og-helse/

mine beste tips er og la dette bli en ny livsstil. Ikke noe en gjøre i en periode "bare" for å gå ned i vekt. Å legge om vaner er det beste for meg. Jeg sliter med for mange kg, som skal av nå. Og det går veldig veldig sent. Så jeg prøver og ikke fokusere for mye på vekt, men på livsstilen min. Går trapper bevisst i stedet for heis, går på bena hvis mulig i stedet for å hoppe inn i bilen. Tar litt ekstra i når jeg vasker hus. Og andre slike hverdagsaktiviteter i tillegg til trim da. Leker mer med barna nå. Det er god trim mange ganger det.

Kan støtte hverandre her inne. Jeg blir iallefall veldig glad for det. Kjekt å vite at noen tenker på en. Og slik som nå når Blond spør meg, setter jeg pris på:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...