Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Meld deg på du! :o) Jeg mener så ABSOLUTT du kan ta med tassen på 9 mnd, vi skal jo alle bli mødre, noen av oss er det fra før også, så eventuelt litt barnegråt og/eller babyplundring det tåler vi alle! :o)

Jeg skal være med i hvertfall, fikk dessverre ikke til å bli med på det første, så gjør alt for å komme med på dette treffet.

Annonse

Det er ingen påmeldingsfrist:) Bare meld deg på, så kommer du hvis formen er bedre :) Ingen problem om du må avlyse :) Sist var vi 11-12 påmeldte..men vi ble bare 5 stk som dukket opp (",)

Det er bare så vi vet ca hvor mange vi blir, slik at vi kan reservere bord :)

Kjempe kosli å bli kjent med flere som skal ha i August, kosli å ha noen å trille med når lille gull kommer :)

Hei!

Jeg er også trønder, men bor for tiden på østlandet. Har planer om å flytte hjem til sommeren for å føde der. (22. august) 17. mars får jeg ikke blitt med, da det er langt fra Lørenskog til solsiden, men kanskje senere en gang... :) Hadde vært digg å blitt kjent med flere som er i samme situasjon som meg når jeg kommer opp. Usikker hvor vi bosetter oss, men strekningen Orkdal-Trondheim tipper jeg. Er selv fra Orkanger...

Hei Mixup (",)

Bare å hive seg med på et treff som passer når du har kommet deg oppover :)

Ser jeg å du har termin ca samtidig, kjempe hyggelig at du vil bli me på treff:) Mange hyggelige damer å treffe der, kjempe kos å ha noen å dele erfaringer og bekymriger med (",)

Vi sees (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...