Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

er ny her inne jeg,,skal ha mitt første barn i august og lurer på om det er flere fra trøndelg som skal det?

Fortsetter under...

Skrevet

Bor i Trondheim. venter vårt andre barn i juli/august. Terminen ble flyttet til slutten av juli, men siden det er stor fare for at jeg ikke nedkommer før i august så har jeg en fot i augustklubben også.. :-)

Skrevet

jeg venter mitt første barn i august (",) Gå inn på BIM-treff, det er satt opp treff 17 mars for august mager (",) Bare å melde seg på..var kjempe kosli sist treff :)

kosli å møte andre som skal ha i samme mnd :)

Skrevet

jeg er også førstegangsfødende. Bor i Orkdal, men tar gjerne turen til Trondheim for BIMtreff:)

Skrevet

Jeg er også 1.gangs gravid med termin i juli/august en gang ;)

Bare å ta kontakt for de som ønsker det :) Bestandig koselig å snakke med flere i samme båt ^^,

Skrevet

Trondheim her også :-) Termin 14 august

Annonse

Skrevet

Bor i Trondheimsområde, har en sønn på 9 mnd å venter tvillinger 25. august :) 21 år.

Skrevet

Noen flere av dere som skal på solsiden den 17 mars da?bim-treffe?

Skrevet

Må man melde seg på?Er veldi usikker på om formen tilater meg å dra enda jeg.

Skrevet

Jaaa.. Bør vel det, så de vet ca hvor mange som kommer og det skal bestilles bord til :)

Skrevet

Jeg vet inn om jeg kan jeg? Må isåfall ta med meg sønn min på 9 mnd, å vet ikke om andre tillater det :/

Skrevet

Meld deg på du! :o) Jeg mener så ABSOLUTT du kan ta med tassen på 9 mnd, vi skal jo alle bli mødre, noen av oss er det fra før også, så eventuelt litt barnegråt og/eller babyplundring det tåler vi alle! :o)

Jeg skal være med i hvertfall, fikk dessverre ikke til å bli med på det første, så gjør alt for å komme med på dette treffet.

Annonse

Skrevet

har lyst til å dre jeg å,men sliter me kvalme og bilkjøring,,håper det blir bedre innen den ti så jeg kommer meg i vei.

Når er d påmeldingsfrist?

Vært arti å bli kjent me trøndermammane i august slik at man kan å trillevenner:)

Skrevet

Det er ingen påmeldingsfrist:) Bare meld deg på, så kommer du hvis formen er bedre :) Ingen problem om du må avlyse :) Sist var vi 11-12 påmeldte..men vi ble bare 5 stk som dukket opp (",)

Det er bare så vi vet ca hvor mange vi blir, slik at vi kan reservere bord :)

Kjempe kosli å bli kjent med flere som skal ha i August, kosli å ha noen å trille med når lille gull kommer :)

Skrevet

hei :D

termin e 8 aug å æ bor i buvika :D

går skole inni by'n :)

Skrevet

Nå har jeg meldt meg på bim-treffet:)

Skrevet

Hei!

Jeg er også trønder, men bor for tiden på østlandet. Har planer om å flytte hjem til sommeren for å føde der. (22. august) 17. mars får jeg ikke blitt med, da det er langt fra Lørenskog til solsiden, men kanskje senere en gang... :) Hadde vært digg å blitt kjent med flere som er i samme situasjon som meg når jeg kommer opp. Usikker hvor vi bosetter oss, men strekningen Orkdal-Trondheim tipper jeg. Er selv fra Orkanger...

Skrevet

Hei Mixup (",)

Bare å hive seg med på et treff som passer når du har kommet deg oppover :)

Ser jeg å du har termin ca samtidig, kjempe hyggelig at du vil bli me på treff:) Mange hyggelige damer å treffe der, kjempe kos å ha noen å dele erfaringer og bekymriger med (",)

Vi sees (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...