Surrehaude med to tette Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Har en hundevalp av en storvoksende rase på 14 uker. Vi har lyst fram på hytta en tur for helga men for å komme fram dit må en ta skiene fatt. Er ca 30 min å gå på ski fram. Usikker på forholdene men er alltid laget til skispor og godt opptrakket. Syns kanskje dette vil bli en lang tur for denne lille pia fram dit. Tenkte på å prøve å se om hun ville sitte i en sekk men hun syns ikke det var videre stas nei. Noen som har noen tips? Vil det gå greit med gode pauser? Tror neppe jeg klarer bære henne og gå på ski og pappa skal dra de 2 små på akebrett.
Willy Wonka Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Det er alt for langt for en valp på 14 uker. En av dere må bli hjemme, eller skaff en hundevakt. Vil tro at en stor valp ikke godtar å sitte i sekk, nei ;o)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 ville tatt med en sekk til lillepia, mulig hun vill sitte der litt når dere har gått ett stykke. priorite rpauser til den lille, 30 min er lang vei og gå for en liten storvokst hunderase personlig hadde jeg ikke ville gjort det, men det er nå så
kua kalva,drektig igjen Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 husk på at det er bare en baby
Surrehaude med to tette Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2010 Ja går ikke tur med henne til vanlig så dette blir jo altfor langt. Men prøver å vri haudet for å finne en kanon løsning... Men ser irgunn for meg at mor blir hjemme ja:) Ja sekken hadde vel fungert for noen uker siden;)
Gjest irismor Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Hunden vil ikke sitte i sekken fordi den ikke er vant til det. Prøv med noen godbiter :-) Eller om hun vil sitte på akebrettet med ungene.
Mammaen til Isak Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Lei dere pulk om dere ikke har putt ungene og bikkja oppi og legg i vei )
Surrehaude med to tette Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2010 Får en leid pulk? Noen som vet evt hvor?
Mammaen til Isak Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Her på østlandet får vi i allefall leid det i ulike sportsforretninger, her jeg bor får man bla leid hos gsport og sport1
lille sprelle Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Er det ikke for bratt, ville jeg beregnet 60 min på turen og latt valpen gå litt selv og sitte litt på armen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå