Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Fortell om hva som fikk deg til å nøle, hva tenkte du?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Har i grunn ikke nølt, men jeg har latt være å legge til venneforespørsler. Jeg legger ikke til gamle kjenninger jeg ikke har noe kontakt med / forhold til.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Ja, selvsagt. Nøler hvis: - Jeg ikke kjenner personen mer enn at jeg møtte vedkommende på fest en gang.. - Gamle "flammer" jeg ikke har hatt kontakt med på årevis, hvorfor skal de se mine private bilder av mann og barn liksom.. føler det bare er snoking. - Venner av venner jeg egentlig ikke kjenner, feks en kompis av en venninne jeg knapt hadde sagt hei til - Folk jeg av en eller annen grunn ikke liker
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg nøler hvis jeg er redd for å bli avvist eller er usikker på om personen reagerer på avvisningen. Har blitt avvist oftere enn jeg har avvist noen. VEt ikke hvorofr.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 13.47 her.. misforstod hvis jeg, trodde det gjaldt når andre prøvde å legge en til..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Du misforstod ikke, jeg mente begge veier. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Ja, jeg legger ikke til gamle skolekamerater, bekjente fra laaaangt tilbake osv.. Orker ikke ha så mange folk der, vil heller ha de vennene og kjente jeg har nå der.. Har og takket nei til en utenlandsk fyr fra ett eller annet jalla jalla sted.. Ingen felles venner, alle vennene hans het mohammed ett eller annet.. Aner ikke hvor han kom fra.. Eller hvorfor han la til meg.. Mulig vi var i samme gruppe eller noe. Uansett, fyren la meg til 4! ganger.. Men men..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Han syntes sikkert at du var søt og så naiv ut!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Har nølt fordi jeg ikke husket hvem de var. Sjekket litt og fant ut at jeg ikek kjente dem, så da var det jo bare ¨å si nei. En skal vfisstnok ha jobbet på samme sted som meg en sommer, men jeg husket ham overhodet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå