sister wanted Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Var til ny gynekolog mandag. Hadde MA med utskraping 301209. Fortsatt ingen TR (i morgen er det 8 uker siden MA). Hadde bestemt meg for ikke å si noe, men la han avgjøre. Han sjekket med UL, kunne se på slimhinner at jeg ikke har hatt TR. Mente jeg nettopp kunne ha hatt en dårlig EL. Humret for seg selv, sa han hadde en plan. At han kunne få "gamle hester til å springe"! Endte med at han ga meg resept på pergotime (dobbel kur) og ba meg starte med disse på dag 5 etter at TR hadde startet. Får håpe jeg noensinne får TR, da. 8 uker i morgen, og har følt meg premenstruell i minst 4 uker, nå. Han mente det var best at kroppen kom i gang av seg selv. Var så glad da jeg gikk der ifra, for han var ikke fordomsfull og skjønte godt at vi prøver på et lillesøsken til småen. )
..snøklokke.. Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Så bra:)) Da skal du se at det ordner seg. Akupunktur hjelper kroppen å komme igang av seg selv igjen, hvis du ønsker å prøve det.
sister wanted Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 takk for innspill. hadde egentlig time til aku, men avbestilte da jeg ville høre hva gynekologen sa, først. men kan sikkert gå nå, TR lar vente på seg. og kan ikke ta Pergo før det er i orden....
..snøklokke.. Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Du kan jo alltids pørve og se om det fungerer- det satte ihvertfall igang eggløsning på meg etter p-pille slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå