It's all about me Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Sliter med halsbrann men synes at den ofte kommer etter å ha drikket rent vann. Trodde det var det sikreste en kunne drikke jeg....men selv syrlig smoothie er bedre.
Anne-B. Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Når du drikker vann, drikker du kanskje mer i slengen enn om du drikker noe annet. Da blir det jo mer væske i magesekken som presses opp. Det er min teori.
Gjest irismor Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Anne-B er en smart dame :-) Er ikke alltid hva man drikker eller spiser men mengden. Og i smootien er det melk/yoghurt som vil nøytralisere magesyren litt. Min bestevenn gjennom hele svangerskapet og når skilsmissegaven fra eksgubben (magesåret) dukker opp heter pepsiduo :-)
It's all about me Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2010 Ja den teorien er ikke så dum. Men ang. smoothie så lager den alltid uten noe annet enn frukt i, men drikker den jo mye saktere.... Ja, da blir det å roe ned drikkingen i tillegg til en tur på apoteket. Dette er så utrolig irriterende å slite med, blir gal til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå