Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 For et par dager siden falt jeg og slo hodet ganske hard og sliter veldig med hodepine pga dette. I tilegg har jeg et sykt barn her som bare gråter og gråter og ikke orker noen ting. Og har vært vanskelig å få til å sove. Men det er sånn at jeg bor i blokk og de pusser opp leiligheten ved siden av meg. Etter en natt med nesten ingen søvn sovna jeg i 6 tiden og idet klokka slo over til 8 så satte han igang med å borre i betong veggen. (veggen inn mot der jeg ligger.) Til slutt orket jeg ikke mer og klokka 9 forsvandt jeg ut selv om ungen var syk. Kom hjem i 10 tiden og da drev han heldigvis med mindre bråkete ting. Så 5 min etter jeg endelig har fått ungen til å sovne starter han opp igjen. Slitsomt. Men jeg vet sånn er det å bo i blokk. Det er nå lov å bråke litt her fra 8:00 til 23:00 så han har sin fulle rett til å jobbe med det nå. Og jeg regner med at han ikke kommer til å holde på i timesvis dag etter dag. Men er så slitomt nå mens det står på. Spesielt siden jeg nesten ikke har fått noe søvn, og hver gang den lyden kommer så føles det som om hodet skal eksplodere. Får bare håpe han er ferdig å drille hull i veggen snart.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Huff. Ja, det er ulempen med å bo i blokk. Bor selv i blokk og nå har det *bank i bordet* vært stille en stund. Litt småbanking på kvelden, men det er ikke så plagsomt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Huff, det er desverre en av "gledene" med å bo i blokk.. :s Naboen din kan jo heller ikke vite at du er syk.. Håper hodepinen går over snart, og at barnet ditt blir ebdre..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Nei jeg vet det og ville ikke falle meg inn å klage til han for å si det sånn.Er ikke sur på han for at han pusser opp da hehe. Er bare så slitsomt når hodet føles som om det skal eksplodere. Nå har han heldigvis gått over til å snekre høres det ut til, det er langt fra så bråkete ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Huff da, vi bor i blokk og har borret en del i betongvegger. Er en forferdelig lyd som høres i hele blokka. Og vi kommer til å bråke av og på i lange tider siden vi skal pusse opp hele leiligheten gradvis. Nå har vi to barn selv så vet hvordan det er å høre på disse lydene selv, blir en del trilleturer mens de holder på som verst. Du kan trøste deg med at dette er ikke for alltid. En mager trøst da, men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå