Gå til innhold

Hva er den ultimate BH-størrelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Individuelt og bla bla bla, hva synes DU?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg har 70e og syns det er passe på min kropp.

Skrevet

Vel... man kan ikke bruke "bla-bla-bla"-argumentet på noe som selvsagt ER fullstendig individuelt! En lav og smal kropp vs en høy og kraftig kropp kan f.eks. UMULIG ha samme "ultimate" bh-størrelse.. ;)

Forøvrig har jeg alltid selv tenkt at jeg skulle ønske jeg var 75 B eller C. Syns liksom det ser så fint ut på dem som har det, - sikkert fordi det er den mest vanlige størrelsen, og fordi det er endel mindre enn jeg har idag (og er man ikke fornøyd med det man har, vil man vel gjerne ha det motsatte?!)

Så for meg og min kropp, i mine øyne, må vel den ultimate bh-størelse være 75 B/C !? ;)

Skrevet

75B

Da er man passelig slank rundt brystet, og har akkurat en fin liten håndfull med pupp ;)

Er selv 80D og føler meg stor med dem, synes det ser mye nettere og slankere ut med mindre pupper (jeg er ikke direkte feit da, men har noen kilo for mye likevel)

Skrevet

full, fast og fin B! hvis det passer til kroppen.

Skrevet

75C

Er selv en 85E, så ganske langt fra det jeg syns er ultimat.. :) Tror aldri jeg får puppene mine inn i c-cuper igjen, uansett hvor mye jeg slanker meg.. :(

Skrevet

70D!

Selv har jeg 75C, kunne gjerne ha fylt litt mer;)

Skrevet

70 E!! Lekkert :) Men vanskelig å finne Bh ´er...

Skrevet

kanskje dere burde brydd dere mer om hjerneceller enn BH-størrelser

Skrevet

70E? Seriøst? Er det virkelig slanke jenter som ønsker så store pupper? Må da være fryktelig upraktisk, hva med jogging/trening, finne topper som sitter fint osv?

Jeg synes mine 75D er for store jeg, synes kløften er vulgær og savner den B-cupen jeg hadde før amming..

Skrevet

Så du er på dib/bim for å stimulere hjernecellene dine? Lykke til med det. De fleste andre er vel her for underholdningens skyld.

Skrevet

De fleste andre er vel her inne strengt talt fordi de vil ha råd ang personlige ting, og kanskje gi råd til noen andre som sliter eller lurer på noe. Men det blir litt vanskelig, med tanke på at du(12:07) og de andre dib-trollene her inne ikke har bedre å foreta dere enn å sitte å spre sur galle hele dagen.

Skrevet

I følge mine kompiser- er en 75/80 D den ultimate BH- størrelsen.

"Ingen menn liker ei flatbrysta dame". Hu kan være så smart hun vil, men er fortsatt like stygg.

Skrevet

Å heisann, her var det noen som har stått opp med feil bein i dag..! Hvorfor bruker du din dyrebare tid her, 12.24, når du blir så provosert av at noen diskuterer bh str i stedet for meningen med livet?

Skrevet

jeg tror faktisk flertallet er her inne for underholdningens skyld....

Skrevet

Hvem er det egentlig her inne som sprer "sur galle"?.. Ser kun en jeg, og det er nettopp deg..

Skrevet

Dreit i det da. En anne ting er at 70 e er ikke så veldig stort bare så dere vet det, det er det samme som en 85 B pupp

Skrevet

Synes jeg sprer ganske lite galle. Men du får synes hva du vil.

Skrevet

Skulle gjerne vært 70c. Hadde 75c da jeg ammet.Er nede i 70 b igjen, menm det er ikke lett å finne den str...finner som oftes fra 75 og oppover på Lindex/H&M osv. Gidder ikke bruke mye penger på små pupper;)

Skrevet

Har store pupper jeg, 85G, og det er jaggu ikke lett å finne bh til en rimelig penge. Takk og lov for Change, der har de bra utvalg.

Men det er vel med pupper som alt annet, man ønsker seg noe annet enn det man har....Kunsten er vel å se det vakre i alle forskjellene, enten det dreier seg om pupper, hår, neser osv.

Skrevet

Det ultimate er at man får veiledning og blir målt sånn at man får den størrelsen og modellen som er passe for sine pupper.

Da ser det bra ut uansett.

Utrolig mange bruker feil bh størrelse!

Skrevet

85G går det an, da blir altså det det samme som 70 J å herregud du har jur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...