Gå til innhold

Noen som har Manduca bæresele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver meg her inne i steden for på anonym:)

Skrev nettopp et innlegg om bæresele og fikk tips om en nettside. Fant en Manduca sele som så veldig god ut. Har ingen erfaringer med den eller har hørt noe, så er det noen som har den? Fornøyd/ikke fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Manduca og var veldig fornøyd med den de første 4 mnd. Nå vil Snuppa sitte med ansiktet fremover og det går ikke på magen med Manducaen. Har ikke prøvd å ha henne på ryggen eller hoften enda. Blir lite brukt inne uansett. Kanskje når det blir mildere og vi kommer oss mere ut.

Skrevet

SÅ at man ikke kunne ha babyen framoverbøyd, ja. Lillemann er snart 7 mnd. Har ikke merket om han foretrekker å sitte med hodet framover, men han blir jo bare mer og mer nysgjerrig. Kanskje lurt å finne en der babyen kan sitte begge veier.

Skrevet

Vi har en BabyBjørn også, der hun sitter med ansiktet fremover. Men den er overhode ikke så god for oss som bærer. (Men det skal sies at den BB er 15 år gammel da ;p )

Skrevet

Har manduca ja, og den er super! Har ikke brukt den så mye i vinter, men tok den frem i går og puttet sjarmtrollet oppi - på ryggen min. Der satt han fint! Han er 10 mnd nå. Fordelen med manduca er at den kan brukes opp til 20 kg.

Dessuten er ikke bb ergonomisk riktig for hoftene til babyen... Er heller ikke bra for babyens rygg å sitte fremover på vår mage, blir ingen "god knekk" i ryggen til babyen.

Skrevet

Jeg har en Manduca, og elsker den!! Den er bare helt genial, og bruker man den med selene i kryss bakpå ryggen ved magebæring kan den brukes i flere timer i strekk uten å få det spor vondt i rygg eller nakke=)

Jeg kjøpte den da jenta mi var 5 mnd gammel, og selv om hun er verdens mest nysgjerrige så elsker hun å sitte oppi den (såfremt vi ikke står stille da, det er lite populært. Så lenge vi går er hun strålende fornøyd, for de ser jo masse ut til sidene). Brukte den nesten daglig frem til 10-11 mnd, men så kom høsten/ vintern og da har den blitt mindre brukt.

Men nå som våren snaaart er i anmarsj, tenker jeg at vi tar den frem igjen, hun er nå 16 mnd gammel så satser på at det blir mest bæring på rygg fremover nå. Fortsatt veldig god i bruk, og vet om mange som foretrekker denne selen fremfor bæremeis til bæring av større barn, fordi den er mye bedre for bærers rygg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...