Gjest iliis Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Nå har det poppa opp iallefall tre veninner til som er gravide. Jeg syns det er så urettferdig.. Iallefall de som har barn fra før også! Kan ikke jeg få først da, ogsåå kan de få... Idag får jeg svar på blodprøven min. Om jeg har eggløsning eller ikke. Føler på meg at dette blir en drittdag. Så regner med prøven er negativ.. *sytsyt*
Jønimi #er gravid!# Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Temper du? Da ser du jo med en gang om du har EL eller ikke.
Gjest iliis Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har så uregelmessig syklus, så aner ikke..:s
<3guttemamma<3 Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Hei iliis. Gjett om jeg også tenkte sånn som deg før jeg ble gravid... vi prøvde i ett og et halvt år før spira satt. Jeg hadde problemer med prolaktinet som tok lang tid å medisinere rett, men når det ble rett innstilt satt spira på 3 forsøk. Jeg fant heldigvis fort ut at noe var gale. Så bra du har vært å fått sjekket eggløsning. Jeg hadde jo heller ikke det i over ett år. Heldigvis er det jo mange uten el som lykkes med pergotime:)) Du må ikke gi opp håpet. Og jeg vet tiden går grusomt sakte.. Men snart blir det din tur, og da vil all denne tiden være glemt:) Lykke til!!
1stegangsmamma43 Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Hmmm det føles som alle rundt meg og blir det men ikke jeg. Herregud jeg skyter den TANTA snart.... Får luske meg til byen etterhvert og få i bidronning og wy... for nå er jeg dritlei av å prøve og prøve... og bare få negative tester.
sweet<3 Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 hei.ville bare sende en klem.. er i min 17,eller 18 pp..husker ikke helt hvor mange..hehe.. har min 3.runde på c.b fertilitetsmonitor,og har bestilt aku time(konsultasjon)neste fre...veeeldig spent:) skjønner godt hvordan du har det,her popper det opp unger ooover alt..passe lei.ALT!!! min beste venninde ble gravid etter 3pp,og skal ha i juli..dette setter vennskapet på prøve kan du si..hun er verdens nydeligste jente,men jeg klarer ikke den flotte lille runde magen akkurat nå... har mer en nok med meg selv,og å takle alle de vonde følelesene.. ønsker deg all hell og lykke:) prøv og gjøre noe nytt,start med nye ting osv..prøv og vri fokus over på noe annet...er ikke lett men det hjelper meg litt...LITT!!!hehe.... varme klemmer fra meg..
lykkeliten1 Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Føler med dere ja.... Ser struttende mager overalt. På jobben prates det veldig mye om barn og graviditet, Blir gal. Har ikke sagt til noen at vi prøver, men har prøvd i 1år og 2 måneder. På jobben skulle man tro det var smittsomt: den ene etter den andre blir gravide... Er det galskap å ikke ha vært hos legen, så lenge vi har prøvd i 14 måneder? Har stort sett hatt positive EL-tester og har regelmessig TR.
Gjest iliis Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Hei! Så utrolig koselig med masse svar! Dagen idag har ikke vært så lett nei. Fikk tlf om at jeg ikke har hatt eggløsning enda, men at det så ut som om det var et egg på vei. Så jeg skal tilbake imorra... igjen! For å ta en ny prøve...åh, kan ikke bare kroppen min fungere?! Kjøpte meg bidroninggele idag jeg også hehe. Jeg går på vitex fra før av. Ellers er jeg hos akupunktur en gang i uka. Håper jeg får pergo snart, for nå orker jeg ikke å streve lengre.. Går jo utover psyken og alt dette:s Slutt: Jeg hadde kanskje villet dratt å skjekka, bare for å utelukke noe iallefall:) Så trenger du ikke å lure mere:) Ellers håper jeg det går bra til slutt med oss alle! Ingen blir bedre mødre enn de som lengter! Det tror jeg iallefall..hihi
nurkisimaven Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Søta mi<3 Håper det snart blir spire på oss begge snart!!!! vi må treffes snart igjen tuppa:) stor klem!
førstegangs-prøver<3 Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 jeg er i samme båt som deg popper opp hos alle rundt, men ikke no spire hos meg nei. håper det klaffer for alle oss som venter og venter snart
Gjest iliis Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 Ja, det håper jeg også ~¤Englefjes¤~ Må møtes snart ja! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå