♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Var på SPAR for ca. en uke siden og så da at de solgte HIPP morsmelkerstatning som hadde gått ut på dato i november 2009 til halv pris..... Trodde ikke dette var lov jeg. Og hvem vil forresten kjøpe gammel mat til babyen sin.
m-mamma Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Det var da merkelig. Kan ikke være lov vel... Ville aldri kjøpt det.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 Jeg kjøper da ikke gammel mat til meg selv, så ville ALDRI gjort det til barnet mitt! Jeg har sendt mail til SPAR for å høre om dette er lov.
morromor Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Hei, flott du tok ansvar å sendte mail, det der hørtes ganske drøyt ut ja!!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Jeg kan huske i fra da jeg jobbet på rimi at jeg tok opp dette da sjefen ville selge baby grøt for halv pris. (noe jeg som da 16åring syns var vel drøyt) å etter å ha undersøkt litt så fant jeg å en annen ansatt ut at dette ikke var å anbefale! men hvis varen var merket med best før så har man vist lov. er varen derimot merket med holdbar til så kan den ikke selges etter datoen! samme gjelder for alle andre matvarer også. Vi kastet grøten den ganga, enda til at sjefen ikke ble helt blid men de pakkene var merket med holdbar til. Jeg likte godt da vi gikk over til å bli kiwi å med dato garanti for da har man ikke mulighet til å selge for halvpris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå