Ophelia & Jr. Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Samme hvor mye jeg slår av wlan-skanning på min telefon, søker og søker den. Det tar jo drepen på batteriet! Noen som hvet hvordan jeg kan få gjort noe med dette? Evt vet om andre mer relevante forum hvor jeg kan spørre om dette? Har prøvd å google litt, men finner ingen løsning.
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg hadde samme problem med min N86... Altså at den står å søker etter WLAN hele tiden. Tror den forsvant når jeg fjernet e-mail oppsettet (som uansett ikke virket). Men det er jo sikkert ikke det som er løsningen. Søk på nettet, jeg fant løsningen på et annet problem bare ved å søke på mobiltype og hva som var feil.
Ophelia & Jr. Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 E-mail oppsettet mitt må jeg ha, men kanskje jeg må reinnstallere...? Har fått nytt trådløst nett hjemme, og det begynte da dette kom. Hmmm. Får se på det når jeg kommer hjem (og bare finne meg i at batteriet mitt akkurat nå tappes i ekspressfart). Takk iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå