Gå til innhold

Var på ultralyd i dag:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fikk se ett bankende hjerte på størrelse med ett riskorn, og ett foster på 0,6 millimeter:) Er så utrolig lettet nå siden vi ikke såg noe hjerte da vi var der i forrige uke.

Skal komme tilbake 26. mars, og gleder meg veldig. Da blir heldigvis sambo også med, han var bortreist i dag:/

Gynekologen sa at det fortsatt er 10% sannsynlighet for alle at man aborter, uansett om man har sett hjerte nå i uke 7. Så det var ikke så kjekt å høre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) :) :)

Rekner med det var 0,6 cm? Mitt var jaffal ca 1 cm igår, da var jeg 7+1.

Men - min gynekolog sier det er 95% sjanse for at det går godt nå - så kanskje din underdriver litt... :) Håper det!!!

Jeg skal også snart tilbake igjen - etter noen turer i kjelleren er det fint å bli ekstra godt ivaretatt.

Ønsker deg masse lykke til videre og håper vi begge får oppleve å gå sommer og høst i møte i fine mammaklær :) :) :)

Skrevet

Takk for hyggelige svar!:)

Ja mente selvfølgelig 0,6 cm:p

håper det går bra med oss alle!:) Blir spennende å komme tilbake om 4uker å få se både armer og ben.

Så bir det spennende å se når jeg får ordninær ultralyd.

Blir litt ekstra nervøs siden jeg gikk såpass mange uker sist i god tro, så er glad jeg blir godt ivaretatt nå:)

Skrevet

Gratulerer med bankende hjerte! :-)

Jeg har også en MA bak meg, og vet akkurat hvordan du har det. Jeg tror rett og slett bare at vi må akseptere at de neste ukene blir en berg-.og dalbane, for det er en gang slik at ingen kan gi oss garantier. Men som oftest går det jo bra, så det eneste vi kan gjøre er å ta litt ekstra godt vare på oss selv de neste urolige ukene. :-)

Skrevet

Tusen takk:)

Er sant i det du sier, og det er jo heller ingenting vi kan gjøre fra eller til om det skulle skjedd igjen:) Så får bare prøve å tenke positivt, for som du sier så går det jo som oftest bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...