Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Selvsagt er det trist at et menneske har blitt drept!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 satt over på nyhetene nå, men hvem er hun?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Godt gjort dersom du ikke hr fått det med deg, hun har vært savnet i tre uker.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Hvis man har vært innom vg.no bare en eneste gang i løpet av de siste 3 ukene ville man fått med seg at hun ble kidnappet på en bussholdeplass 3.februar!!! Har vært i nyhetsbildet hver dag siden!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Det var vel ikke noen stor overraskelse dessverre. Tenker hun som observerte at hun ble dratt inn i bilen uten å varsle politiet før dager etterpå føler seg passe ille nå.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Hun ble drept samme dag,hadde vel hjulpet lite dessverre.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Hadde ikke gjort noe fra eller til, hun varslet jo selv like etter at det skjedde, og det tok like fullt tre uker før hun ble funnet. Men synes uansett det er merkelig at noen kan observere at et menneske blir dratt inn i en bil mot sin vilje og la være å varsle politiet umiddelbart.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Men det vet man aldri. Burde være lettere for dame som observerte fra utsiden å beskrive bilen og hvilken rettning den kjørte. Anonym 10:13
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 Dette er helt tragisk. Jeg unner ingen den skjebnen henne fikk. Stakkars dame. Ang. dette kvinnemennesket som så kidnappingen. Hun skulle vært anmeldt. Man ser ikke slikt uten å reagere! Det gjør man bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #13 Skrevet 25. februar 2010 For et ondt lite menneske du er, som først og fremst skal godte deg i at andre har gjort noe dumt. Alltid lett å være etterpåklok.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #14 Skrevet 25. februar 2010 Å ja det er henne ja. Har fått med meg saken, men ikke navnet. Men takk for svar=)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #15 Skrevet 25. februar 2010 Godter meg ikke, synes bare det var utrolig klønete og tankeløst. Å si ifra om slikt burde vært en selvfølge og ikke noe en tar lett på ettertid og sier "ja ja, lett å være etterpåklok".
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #16 Skrevet 25. februar 2010 hvem var det søstra til? en på NRK?? Er det han på barneTV? Stakkars..ille det der..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #17 Skrevet 25. februar 2010 Nei, det er du som er etterpåklok og forteller hva folk skulle ha gjort. Duvar ikek der, du vet ikke hvordan det så ut. Kanskje skjønte hun først senere hva hun faktisk hadde sett. Selvsagt ringer man politiet dersom man ser at noen blir slått ned og kastet inn i en bol. Men slik ser det ikke alltid ut.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #18 Skrevet 25. februar 2010 Nei... ikke han fra barne tv. http://www.ambisjoner.no/artikkel.asp?artikkel=110
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #19 Skrevet 25. februar 2010 Jeg synes også at det er helt forferdelig at hun døde. RIP. Det som plager meg enda mer enn hun som ikke meldte fra er det at hun lå i bagasjerommet og snakket med politiet på mobilen i to timer, og at de likevel ikke klarte å finne henne. Det virker helt utrolig! Hun trodde sikkert at hun kom til å bli funnet snart. Hadde hun bodd i et annet land som f.eks. USA så hadde de sikkert hatt bedre utstyr til å lokalisere henne. Det synes jeg er så fælt å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #20 Skrevet 25. februar 2010 Allerede før denne nyheten var Kripos bekymret for de mange drapene i Norge så langt i år. Og det har virkelig vært mange drap til nå.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #21 Skrevet 25. februar 2010 Hun som så det burde ha stoppet bilen og bare ropt! Jeg hadde ropt til mannen og ringt polisen! Da hadde hun ikke blitt kidnappet. Hun som så dette og bare kjørte forbi må nok leve med feilen sin resten av livet. Folk må begynne å bry seg mer når de ser ting som ikke stemmer!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #22 Skrevet 25. februar 2010 Her i Norge har vi en kultur at vi ikke skal bry oss med andre. Vi skal passe oss selv og ikke stikke nesa i andres saker. Da blir det gjerne slik at ingen sier fra om noe.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #23 Skrevet 25. februar 2010 Æsj, blir så kvalm av å lese sånt.. "Hadde det vært meg så hadde jeg gjort ditt og datt" - og liksom blame hun som ikke ringte. Det er da vel ikke hennes feil.. Blir skikkelig kvalm av sånt. Ingen av dere var der, ingen av dere vet hvordan det så ut. At en mann drar i en kvinne, trenger ikke nødvendigvis å være kriminelt - det er ikke sikkert at damen tenkte på det på den måten, før det kom frem litt mer info i nyhetsbilde. Skjerp dere. Og måtte Faiza få hvile i fred. Ufattelig trist!!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #24 Skrevet 25. februar 2010 Stoppet bilen? Hvordan skulle du klart det da? Trist er det, og litt skremmende at det skjedde i nabolaget mitt. Kunne like gjerne vært meg som hadde sett det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå