Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Hvor lenge synes dere at man kan bære en 6 mnd gammel baby i bæresele? Har så veldig lyst å ta meg en tur, men det er umulig trilleføre. Pleier mest å bruke selen til handleturer, kortere turer
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 I en BB: halv time. I hva som helst annet: Så lenge du ønsker og orker.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Er så lei BB. Arvet den og trodde den skulle være grei, helt til jeg tok den på..ikke behagelig for ryggen i det hele tatt! Trodde at babyen satt bra i den, men altså bare en halv time? Det er tiden jeg pleier å ha han i den, men tenkte meg en time/halvannen nå. Hva er grunnen til den korte tiden i forhold til annen bæretøy? Nei, for gå til innkjøp av en ergo el...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Se på bilder på nett hvordan barna sitter i de forskjellige selene. Men kort forklart: I BB henger babyen mer etter skrittet, det sitter ikke uanstrengt. I andre bæreseler, sjal osv sitter barnet med spredte bein og støttes under rumpa, ikke bare en tynn stripe mellom beina.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Høres ut som du har litt peiling? Har du noen du kan anbefale? Men...han sitter ganske spredt med beina i selen. Er det ulike utgaver av BB? Skal ta meg en googletur å se på bilder...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Ja det er ulike typer av BB, men har enda til gode å se en som kan likestilles med andre bæreredskaper. Selv liker jeg formsydde bæreseler. Der sitter de perfekt og hele stasen tas enkelt på, ofte som en ryggsekk. Bl.a Lotusbarn.no har ganske mye forskjellig til greie priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå