Gå til innhold

Får ganske ofte en rar smak i munnen og rar lukt i nesa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter fast på en måte. Blir gal av det. Er flere ganger jeg har mistenkt at det har stinket i leiligheten, så jeg har vasket og skrubbet, men det sitter i nesa mi. Tar bort matlysten min helt, for alt smaker så rart når dette "anfallet" kommer.

Noen andre som sliter med det/vet hva det kan være?

Fortsetter under...

Skrevet

Sukkerintoleranse eller diabetes? De kan få en aceton-aktig lukt av pusten av og til. Det er litt sånn neglelakkaktig lukt.. Kommer visstnok oftest etter trening og fysisk aktivitet.

Skrevet

du er ikke plaget med mandlene da? For om de er litt betente så kan det gi sånne "anfall" som du beskriver....

Skrevet

Jeg har fått slik av Omega 3.

Skrevet

Det lukter ikke neglelakk, og jeg tok mandlene mine i en alder av 6. Men takk for svar likevell :)

Skrevet

Jeg hadde det sånn når jeg var gravid.

Annonse

Skrevet

Jeg sliter masse med hodepine. Men aldri vært hos legen og fått påvist migrene.

HI.

Skrevet

Har du tette bihuler kanskje? Eller ikke for å skremme men kan faktisk få kreft i bihulene en jeg kjenner hadde slike symtomer

Skrevet

Hjelp! Tenkte at det hadde vært overhysteri av meg å bestille legetime for noe så lite. Men nå høres det jo ut som at jeg burde gjøre det likevell..

HI.

Skrevet

Det er nok bihuleprobelemer. Jeg har kronisk bihulebetennelse, og hipepine og vond lukt i nesa er velkhente symptomer. Ring lege for nærmere utredning.Tviler sterkt på at du har kreft.

Skrevet

Synes ikke du skal bagatalisere det heller. selv om du "bare" har kronisk betennelse. Hun jeg kjenner hadde kreft! Ring legen med det samme HI!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...