togutter Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Vi planlegger ferietur, og har sett ett superfint hotell i Tyrkia, men reiseselskapet heter Nazar.. syns det høres litt ukjent ut. Noen som er kjent med dette?
Nagilimia Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 så en tråd her for litt siden, så ut som de som svarte var veldig fornøyde med royal hotellet ihvertfall
Piken på landet Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Vi reiste med nazar til pegasus Royal. Det var utrolog fantastisk!! Nazar er et søsterselskap til star tour, så det er seriøse greier.
hokkuspokkus Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg reiste med Nazar våren 2007, og det er uten tvil den beste ferien jeg har vært på. Her snakker vi LUKSUS!! Reiselederene er veldig serviceinnstilt og hyggelige. Vi bodde på Pegasos Resort. Jeg anbefaler der å reise. Dere kommer ikke til å angre.
jentebanden Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Nazar er knallbra. De bruker ikke penger på markedsføring, er nok derfor du ikke har hørt om de. Mener også det er et svensk selskap. Hvilket hotell har dere funnet? Jeg har lyst til Dragon eller World neste gang (Side). Vi bodde på Royal nå. Hotellet var bra, men plassen var litt kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå