Gå til innhold

Eggløsningstest for blonde jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi har tenkt å bli gravide igjen, å har forsøkt ei stund nå.

Så nå tenkte jeg å krype til korset å kjøpe en eggløsnings test.

Men har aldri brukt dette før, aner ikke hvordan det fungerer. Tisser jeg på den? Eller? Hvordan regner den ut ?

Noen som kan gi meg en detaljert forklaring , fra jeg tar ut pakken , til resultatet sitter i hodet mitt? :) I mitt bloooonde hode :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tisser rett på testen eller setter den i et plastkrus du har tisset i kommer an på testen.

Skal fortelle deg en stor hemmelighet! Inni pakken finnes det noe helt spesielt. Dette er et papir med masse bokstaver på. Populært kalt for bruksanvisning. Der står det absolutt alt du trenger å vite for å bruke produktet. Vel verd et forsøk å lese denne altså! ;-)

Lykke til med prøvingen!

Skrevet

Hahahahaha! Ja, ante meg at det kom til å komme.

Hadde bare lyst på lettvint løsningen, å høre om noen kunne forklare meg dette påforhånd :)

Skrevet

Det står like greit forklart i bruksanvisningen som en forklaring du vil få her. Men jeg kan alltids forsøke meg på en veiledning til deg

Først og fremst, velg en test som er enkel og tolke. F eks Clear Blue digital. Disse testene man skal tolke streker på vil mest trolig bare forvirre deg mer.

Når testingen skal starte kommer an på sykluslengden din. Det står et skjema i bruksanvisningen der du kan lese av hvilken syklusdag du kan begynne å teste på.

Den dagen du skal begynne å teste, venter du til det blir ettermiddag, og en gang mellom kl 16 og 19 tester du. Du tar med deg et plastbeger på do, og tisser i dette. Så tar du ut testen, og trykker på knappen(om det er CB digital), når den er klar så dypper du testen oppi urinen,(så lenge og så langt opp på den som det står i bruksanvisningen).

Så venter du noen minutter( ca 3 med CB digital), og leser av resultatet.

Er den negativ har du ikke eggløsning enda, er den positiv har du eggløsning innen 36-48 timer. Så da gjelder det å ha seg i senga:-).

Ikke stol blindt på testen, ha uansett sex ca annenhver dag i den perioden du tester.

Lykke til :-)

Skrevet

Tusen hjertelig takk :-)

Sikkert panser dumt, men testen er engangs test sant?

Skrevet

Ja, for så vidt. Men Clear Blue digital består av en avleser og 7 testpinner. Avleseren kan brukes opp igjen til de 7 testpinnene. Testpinnene kan bare brukes 1 gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...