Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er i morsuke 19. Jeg har vært å hørt hjertelyden og alt er bare vell sier legen å jordmor.. men alle andre sier du skal kunne kjenne babyen nå. å andre som bare er 17, 18 uker på vei kjenner det.. men jeg som er 19 uker på vei nå er litt i tvil om jeg kjenner noe.. Blir litt engstlig over det!=( jeg opplever at noen dager går jeg med en salgs merkelig følelse i magen hele dagen omtrent, mens andre dager kjenner jeg ikke et tegn..og om natten kan jeg ikke klare å ligge på ryggen.. er det noen som kjenner seg igjen i dette å kan si det er normalt..? eller om dette er unormalt.. Forvirret!
Tander Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Det kommer nå rett rundt hjørnet... Jeg kjente ikke mye før uke 19-20 med førstemann. Det er sånne små "svep" i magen i starten, eller akkurat som leamus/bobler. Ikke alltid så lett å gjenkjenne. etterhvert går det over til små dult....større sveip. Bare vent du så kjenner du det. Og egentlig burde man være glad for at det tar litt tid for når de begynner bli større så blir det slitsomt med alle spark og bevegelser. Selv om det er kos da Ikke bekymre deg, det kommer. Og et hvert barn er unikt. De har forskjellig bevegelsesmønster og det er ikke noe fasit på når man kjenner ting. Har du som meg morkaka frem på magen kjenner man kanskje ting senere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå