Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Hvordan ble dere kvitt det? Jeg vil ikke gå til legen,tenkte å prøve ut noe man får på apoteket først. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Hadde enorme hemoroider etter fødselen, gruff. Fikk stikkpiller av sykepleier og salve. Kjøpte salve på apoteket også. De begynte å krympe etter 2-3 uker, og er nå så og si borte..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Ok. Hvordan merket du det? Jeg har jo ikke noe vondt ,eller jo, når jeg er på do.Og da blør det en god del også. Alt denne kroppen skal surre seg borti altså...
lindynatt Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Hvis du blør kom deg til elge, hver så snill. Jeg hadde problemer med noe jeg trodde var hemorrider, klødde og det var ekkelt osv. Stikkpiller hjalp men jeg ble jo litt redd etter å fått høre at dette var farlig osv. jeg gikk så til spesialist (herregud, jeg har aldri gruet meg så mye i hele mitt liv) men hun fant en thrombose som nesten var vekke, hemorrider hadde jeg på innsiden men de var normale. selv om undersøkelsen var pinlig (ubehaglig var den faktisk ikke), nå vet jeg hva jeg har og vet, det er ikke farlig. Gikk til en kvinnelig spesialist og hun var utrolig grei og jeg har overhodet ikke noe angst for å gå tilbake igjen dit skulle det bli nødvenidg
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Er det utvendig kan du smøre på honning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå