Gå til innhold

Mensen 6 uker etter fødsel???!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det muuuuuuulig??!! Bare 2 uker siden jeg sluttet å blø etter fødsel jo!!! Dritt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det, men jeg sluttet å amme etter 2 uker. Mao kunne jeg blitt gravid 4 uker etter fødsel...hehe... ikke spes fristende!

Skrevet

Ja, og jeg fullammet til den store gullmedaljen også, ungen hang konstant i puppen :-) Slutta og blø etter ca 3,5 uke og på uke 5 kom mensen...

Skrevet

Det er mulig.....jeg fikk mensen nøyaktig 1 mnd etter fødselen, og siden har den kommet regelmessig hver måned.... Skikkelig nedtur ja!

Skrevet

Ja, det er mulig, men kan også være sårskorpe og slikt som løsner...

Heldig du er da som bare blødde 4 uker etter fødsel. Her blødde jeg 10 uker med førstemann og 16 uker med andremann. Herlige tider.

Skrevet

Jeg fikk menen 4 uker etter begge gangene jeg fødte, så JIPPI!!

Skrevet

Sukk!! Var på 6ukerskontroll i går, og diskuterte om jeg skulle ha kobberspiral eller hormonspiral. Skeptisk til hormoner, men nå høres det veldig fristende ut å sluppe mensen!!

Etter den første fødselen min gikk det 3 mnd før jeg fikk mensen og da ammet jeg i ett kjør - hver 2. time natt gjennom. Snuppa er ikke så god på denne spisinga, spiser bare 1 gang på natta, så det er vel derfor da. Argh!!

Skrevet

Jeg fikk også det, gikk rett fra renselsen til mensen, gøy ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...