Gå til innhold

venninner, nye gutter osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ting jeg irriterer meg grønn over, med en ellers veldig god venninne..

Jeg har et barn og hun har et barn.. Vi er single begge to.. Hver gang vi er ute sammen og treffer noen nye, så skal hun alltid fremheve at JEG har barn. Noe av det første hun sier til folk er: 'Dette er xxxxxxxxxx og hun har ett barn som er xxx år gammelt'!... Grunnen til at dette irriterer meg er fordi det er slike ting jeg gjerne forteller selv om det viser seg naturlig.. Overreagerer jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei venninne som oppfører seg ganske likt, bortsett fra at hu ikke har barn selv. Det er ubeskrivelig irriterende! Om jeg vil at nye mennesker skal vite at jeg har barn, så sier jeg det da selv! arg..

Skrevet

Kan du ikke si til henne at du gjerne vil fortelle om privatlivet ditt selv? Det er unødvendig å utlevere deg slik. Ikke det at man skal skjule at man har barn, men det er gjerne en ting man venter med å si til det faller seg naturlig ja... Hadde ikke likt det om mine venner drev på sånn.

Skrevet

Jo, der tråkker venninnen din over en grense som ikke er ok. Slike ting forteller man selv.

Skrevet

Hvis hun syns det er greit at hun gjør det, så syns hun vel det er greit at du også gjør det mot henne. Så hvorfor tar du ikke igjen med samme mynt?

Skrevet

Regner med at ho ikke forteller at hun selv har barn.

Tydeligvis da en måte å skulle fremheve seg selv på, regner vel med at om de vet du har barn men ikke vet hun har så er hun den som får mest oppmerksomhet.

Så neste gang smil søtt og si "og dette er XXXXXXXX og hun har et barn som er XXX år gammelt." Så ler du litt.

Det hadde ihvertfall jeg gjort.

Skrevet

Enig med dere andre her, folk som sier sånt sier det som regel for å fremheve seg selv. Eller om hun har et/to barn selv, så sier hun kanskje, hei, jeg heter xxxxx og har to barn, men dette er xxxx og hun har 4 barn!!! Det er så typisk slike folk. irriterende.

Skrevet

det er rett og slett dårlig gjort. tråkke på privatlivet til andre sånn. fysj

Skrevet

Jeg hadde bedt henne om å passe sine egne saker.

Skrevet

hvorfor gidder du å ha venner som tråkker over deg på den måten?

Skrevet

Enig, så enig. Hadde ei venninne som gjorde det samme. Hun skulle fremheve seg selv hele tiden og skulle alltid fortelle nye gutter at jeg hadde TRE barn. Spesielt om de var kjekke, så var hun rask med å si det. Hun skulle også gjerne fremheve at min yngste sov lite, sutret mye og at det var såååå synd på meg, for jeg var sliten, derfor fortjente jeg en bytur! (Ja, hun vinklet det på den måten. At for å få sagt den dritten hun ville, så pakket hun det inn i medlidenhet).. Doh... Sier seg selv at jeg ikke har mye kontakt med henne i dag.

Skrevet

Ja, si at du gjerne vil fortelle om privatlivet ditt selv når DU føler det er riktig. Det er ikke godt vennskap det hun holder på med der. Selv om det kanskje ikke er vondt ment, så utleverer man ikke andre på den måten.

Skrevet

1 ting å si om slike folk.... Biaaaaatch

Skrevet

Sikkert for å se reaksjonen til guttene, for slik å avgjøre om hun selv tør å fortelle med en gang at hun også har barn ;). Men umodent er det så absolutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...