Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Her må jeg si brunkremen jeg hadde i fjeset, hehe.Brun i fjeset og hvit på halsen, grøss
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Har faktisk aldri brukt særlig mye sminke, så noen store sminkekriser har jeg unngått. Men den lyseblå eyelineren under øyet kunne jeg nok ha spart meg, jeg som bare kler jordfarger.
Gjest Ambivalent Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Liplineren langt nedenfor leppekanten (fikk monsterlepper) og mørk øyenskygge helt opp til brynene
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Pudderfoundation i tykke lag. Så ut som om jeg hadde lepra!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Vi lekte med mammas sminke fra vi var små..Men begynte ikke med sminke før rundt konfirmasjonsalder, tenker jeg..Da var det bare mascara og lipgloss til å begynne med..Jeg farget vipper og bryn og fikk de nappet til frisør første gang. Av øyenskygger gikk det i "nude" og bruntoner, så det var ikke noe fargekræasj..Pudder/foundation begynte jeg ikke med før jeg begynte og jobbe på prafymeri som 20 åring..Og da først begynte jeg og sminke med med "Hele pakka":...Og først da kom vel også behovet for det... Så en mamma som ALLTID sminket seg, har slått positivt ut hos oss..Hune r også bare mascara og lebestift-dama til hverdags...Pudder og øyenskygge kun til fest....Så vi hadde en "bra læremester"...Håper dattera mi bli likedann...Altså, hun har sminke nå som 6-åring, men kun lov til "lek"..SÅ håper jeg hun venter med hverdagssminke..OG at hun da går for det enkle..Men jeg kommer til å si ifra hvis annet da..)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Begynte med sminke da jeg gikk på ungdomskolen på slutten av 80 tallet. Gikk i lys blå eyeliner, blå mascara og blå øyenskygge. Grusomt:(
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er helt blond. Med blonde vipper og bryn. Jeg brukte KUN blå eyeliner , på nedre del av øye. Dvs på våtlinjen. Skal si jeg så lekker ut.. Hahaha,
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Samme her! Jeg har i grunnen ganske pene ansiktstrekk, men er litt blass hele vinterhalvåret og har mellombrune rette vipper. Alt som trengs er bitte litt solpudder, en omgang med vippetang og bitte litt mascara så ser jeg vesentlig mye bedre ut, trekkene kommer skikkelig fram uten at jeg ser det minste sminket ut. Men det innså jeg ikke før sent i tenårene.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 mørk rosa Mascara og eyeliner. Og glinsende pudder i ansiktet. Så syk ut..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Jeg kladdet på med lag på lag med macara. Har veldig lange vipper, men ikke så tette, så jeg skulle liksom få tett og lange vipper.. Funket ikke så veldig..
AndreVonDrei Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 Kajal rundt øyet! Så skikkelig dumt ut...
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #13 Skrevet 25. februar 2010 Knall blå øyenskygge til lyse, blonde meg. Har mørke vipper og bryn men alikevel. "Blåveispiken"
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #14 Skrevet 25. februar 2010 å grøss ja skal vi se: Alt for mye brunkrem, svart liner på øvre lokk ved vippekanten, mørk øyenskygge, maskara, og svart liner på våtkanten. Da jeg begynte å sminke meg, så hadde jeg bare maskara oppe, ikke nede. Noe så rart. Syntes det bare ser merkelig ut altså. Kjenner ei som sminker seg sånn den dag i dag. Hun har bare maskara oppe. Det ser jo ikke smart ut. og alle sier på facebook at hun er sååå pen på alle bildene hun legger ut. Ja hun er jo pen, men ødelegger det jo med maskaran. Mulig jeg er rar, men syntes det ser rart ut.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #15 Skrevet 25. februar 2010 rosa og blå øyenskygge på hele lokket. jeg så banka ut
Himmel og hav Skrevet 25. februar 2010 #16 Skrevet 25. februar 2010 Samme feilen som mange andre har nevnt: Isblå eyeliner. I tillegg hadde jeg kongeblå mascara og hvit lebestift...80-tallet på sitt...eh..beste?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #17 Skrevet 25. februar 2010 knall rosa øyenskygge så ut som et kraftig utslett
MammanTilEmma❤ Skrevet 25. februar 2010 #18 Skrevet 25. februar 2010 knall rosa øyenskygge å et tykt lkag med eyeliner og mascara + et tykt lag foundation i en farge som var alt for mørk:P så ikke ut..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #19 Skrevet 25. februar 2010 Jeg var fjortis på slutten av 90-tallet. Verste sminkefeil: - GLITTER i øyekroken eller mellom øynene - Bindi - "kastemerke" var poppis.. grøss.. - Altfor tynne øyenbryn tegnet opp med blyant - Vinrød lebestift.. svært få kler det - Mørkere lipliner enn lebestift - Pudder uten rouge over.. så ut som en maske.. - Svart øyenskygge og eyeliner.. "hard" øynesminke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå