Gå til innhold

Hvilke nasjonaliteter i Europa har mindre pene mennesker og hvem er pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mindre pene: tyskere (!), briter, dansker, belgiere, ungarere, finner, rumenere, bulgaritter, irer

Pene: Estlendere, grekere, italienere, nederlendere, nordmenn, svensker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte:

styggest av dem alle: polakker, latviere, litauere

Skrevet

Østeusopeere med flatt bakhode har jeg av en eller annen grunn aldri likt. De fra Bosnia, albania og "nedi der"..

De peneste vet jeg ikke helt...

Skrevet

haha, har de virkelig flatt bakhode?

Skrevet

Ja.. Ser helt merkelig ut i profil.. Flate som rakkern og store neser:-)

Skrevet

Har aldri tenkt over slikt jeg, har virkelig underet meg mange ganger her inne på hva dere diskuterer. Skjønner ikke helt den trangen dere har på å henge ut andre mennesker, kulturer, yrkesgrupper, hårfarger, alenemødre osv.

Skrevet

Fasciiiisteeeeeeer. I alle dager; trodde sånt tankegods døde ut i 1945.

Skrevet

hehe, må nå bare flire. Å ser dansker så veldig forskjellig ut fra nordmenn?

Skrevet

For et idiotisk innlegg. Så bereist kan du umulig være at du har sett mange nok av disse nasjonalitetene til å uttale deg så bombastisk om det. Det finnes pene og mindre pene i alle nasjonaliteter. Jeg har bodd mange år i Tyskland, og synes de generelt er mye penere enn nordmenn.

Skrevet

Og der beviste du at smaken er som baken. Dypt uenig med deg.

Skrevet

Det eneste det er mer av i Norge er bimboer.

Skrevet

Igjen, dypt uenig med deg. Etter flere middels lange opphold i tyske byer har jeg konstatert at bimbofaktoren er høy. Det samme er horeklærne. Det som kan sies er at mange tyske jenter er radmagre og således tynnere enn norske. Også har de oftere rusproblemer. Det er tiltrekkende.

Skrevet

Da er vi uenige. Har bodd mange år i Berlin og så svært lite horefaktor eller rusa radmagre jenter. (Utenom de som faktisk er prostituerte da) At tyske jenter oftere har rusproblemer, er det noe du vet eller noe du tror?

Skrevet

Det er noe statistikken til rusomsorgen i Berlin og Hamburg viser (dvs viste for årene 2000-2005, da selvsagt i prosent, ikke antall) Faget mitt gjør at jeg har hatt en del utveksling med Tyskland inenn forebyggende og akutt arbeid. Det jeg sier om utseende er da selvsagt basert på de som ikke tilhører de marginaliserte gruppene jeg har med å gjøre

Skrevet

Dere er ikke friske i hodet. Pleier og styre unna tråder jeg syns er for teite, dum som jeg var gikk jeg inn her. Angrer.

Skrevet

Lavmål-innlegg.

Må konkludere med at Hi i denne tråden må være usedvanlig og bemerkelsesverdig lite oppegående.

Skrevet

Mindre pene: russere, polakker, tyskere, ungarere, finner, latviere ++ nedi der.

Pene: Nordmenn, svensker, engelskmenn, irer, spanjoler, nederlendere, italienere..

Skrevet

Jeg har reist mye i hele verden og jeg personelig synes at svensker, nordmenn og brasilianere er de vakreste menneskene.

Skrevet

Dere vet at det sitter folk a alle nasjonaliteter her inne, og kan bli rimlig krenket av slike kommentarer??

Skrevet

mindre pene: nordmenn. man kan ikke være veldig pen med en slik rasistisk tankegang og spørsmål.

Skrevet

Usmakelig bla bla bla osv. Nå kan vi ha det gøy :)

Mindre pene: BRITER, svensker, polakker

Pene: Franskmenn, dansker

Skrevet

Det er du som er STYGG HI.

Du er stygg du, eller som vi sier når noen er kjempe stygg: DU ER SHTØGG!

Skrevet

ja, for du tror det er hele norges befolkning som sto bak det innlegget eller?

Skrevet

Det minst pene folkeslaget jeg et om må definitivt være BRITER!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...