Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Det er bare tull. Noe som var festlig i starten, men nå er det bare tragisk. Noen vet ikke når de skal stoppe tydligvis. Du får nok noen ørnevitser inne på dette innlegget skal du se ;p
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Stakkars, dere har vel ikke ørn dere...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 ja jeg er hvertfall dritlei det tullet om ørner... var gøy de 5 første innleggene om det, men nå er det bare tragisk
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 De kan nok ikke få ørn. Kanskje de kan fjernadoptere en havørn?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Det er ment å være humoristisk. Startet med at noen drøye innlegg ble kopiert, bare at man snakket man ørna i stedet for barnet. Det var vel først en måte å gjøre narr av disse innleggene på, etter hvert ble det en egen ting. Var vel sånn ca samtidig som det var en diskusjon er om hvorvidt ørn kunne ta små barn, ikke så veldig lenge siden altså, et par måneder kanskje? Poenget? Vet ikke helt, men det er jo litt morsomt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Jamen dere svarer jo ikke på hva det er? Betyr ørn barn? HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Forumet er for alle- også ørnemammaer
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Enig med deg NN 01.01, tror ikke de kan få ørn. Men det finnes kanskje surrogat-ørnemammer som kan hjelpe dem?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Det er skikkelig dårlig humor fra det jeg innbilder meg er middelaldrende kjerringer med høy, skrikende latter.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Det er ingen menneskerett å få ørn!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 Havørn med rødefjær?- fysjom.....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #13 Skrevet 25. februar 2010 er du humorpolitiet? Jeg har god humor og synes ørn ruler! Spread out your wings and fly.......
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #14 Skrevet 25. februar 2010 Det ER en menneskerett å få ørn! Hva skulle man ellers fylt livet med hvis man ikke kunne få ørn???
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #15 Skrevet 25. februar 2010 Nei, du har faktisk ikke god humor. Du har utrolig dårlig humor, og er sikkert den typen som aldri vet å gi seg når leken er god, også på fest. Sånn at alle bare nøler med å invitere deg til slutt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #16 Skrevet 25. februar 2010 Å nei du, jeg gir meg når leken er god og vi er ikke der enda.... Og forresten så er jeg aldri på fest lenger etter jeg fikk ørnzitna mi
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #17 Skrevet 25. februar 2010 Jeg elsker ørna mi! Hun fyller livet mitt med luft og kjærlighet!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #18 Skrevet 25. februar 2010 Husk at vi bare har ørna på lånt tid, snat flyr de på egehånd og da sitter du igjen uten noen hvis du ikke rommer livet ditt med noe annet en ørna dine. Hilsen ørnemamma av eldre årgang
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #19 Skrevet 25. februar 2010 For å svare littt mere seriøst, selv om det kanskje ødelegger hele tråden? Poenget med ørn er at disse trådene rett og slett "mobber"/setter på spissen en god del av de mere "dummere" trådene som dukker opp her med jevne mellomrom. Flesteparten av disse er gode, og preges av til dels meget godt ordspill, som f eks ørn jfr bØRn barnevern jfr bØRNEvern navn som chØRNtell jØRNfrid og bjØRN F. eks så er det en tråd her om ørn med for mye fett på nettet. Dette er ment som en reaksjon på en tråd hvor en mor var hysterisk ovenfor en stakkars ansatt i barnehagen som kanskje eller kanskje ikke hadde vært litt for ivrig med en kuldekrem. Skulle nesten tro den mora ønska frostskader i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå