Gå til innhold

Nå er jeg så drittlei dette tullet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å ikke behandle ørna deres ordentlig??

Skulle vært meldt til ørnevernet hele gjengen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Og god jul:-) Og husk gavene til ørna dine du som liksom er bedre enn alle oss andre til å passe på ørn!!

Skrevet

Ørnevernet er bare ute etter de som ikke gjør noe galt og har derfor ikke tid til større ørnsorgssviktsaker. Dette har vært diskutert til det kjedsommlige her inne. Bare man glemmer kuldekrem i ørnehaven er det en bekymringsmelding på vei.

Nei disse ørnen heter nok Ørnsander og Ørnantell og det er for sent for ørnevernet...desverre. Hadde bare ikke ørenemor hatt ansvaret alene...

Skrevet

Du er bare sjalu for at mine ørner har Reima dresser og mat laget fra bunnen av du!

Skrevet

Jeg pleier alltid å smøre ørna mid med kuldekrem, er så trist når hun sitter alene i ørnehaven uten et tykt lag med fett klint i nebbet. Er også viktig å poengtere at jeg alltid bader ørna etter en dag i ørnehaven for deretter smøre brødskiver med selvfisket fisk før den går i nattburet sitt. Ja, for ørna mi ligger på eget rom og sover gjennom hele natten!

Skrevet

tror du at du er så jævlig flink ørne mamma fordi de sover i eget bur. ??????????????????????

Du skader ørna di ved at det må ligge alene. Nei ørn har det best under mammas vinge i foreldre buret.

SKAM DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glad ørna mi ikke har en ørne mamma som deg

Skrevet

Herregud! Det er det verste jeg har hørt!!

Ørna mi sover i eget bur, men så skal det sies at denne ørna har fått fisk fra min munn i 3 år før hun fikk eget bur og flyttet over dit. Hun tisset på potte da hun var nyklekket og sist men ikke minst: hun er verdens beste til å danse fugledansen!

Skrevet

Fugledansen er jo bare soooo last year- bor vel i ei lita bygd dere? Ikke kom her og tro ørna di er noe!!!!!!!!

Og forresten ørner tisser ikke på potte- det vet alle.

Skrevet

Hva så om vi bor i ei lita bygd? Her kan ørna mi fly rundt uten forurensning og fare for skumle ørnetyver rundt omkring. Bor man i byen er det mye større sjanse for at lommemannen kommer å legger ørna di i lomma si!!

Mi ørn tissa på potte, er du sjalu for at di enda tisser i vannglasset ditt kanskje?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...