BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 vi skal starte proevinga om en mnd's tid (er hvertfall plana) og er selvsagt overlykkelig og kjempespent! Men jeg har saann en konstant intens foelelse av at vi kommer til aa ha store problemer eller rett og slett ikke greie aa bli gravide I det hele tatt... Man skal jo over hodet ikke stresse med dette her, men jeg faar ikke den tanken ut av hodet. Vi har bare "hoppa av I svingen" I ca 7 aar naa, og det faar meg liksom litt til aa lure ogsaa. Er det flere som har det saann, eller lignende?
AO3 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Slik var jeg også - jeg fant på alle mulige og umulig årsaker til at vi ikke skulle kunne være i stand til å få barn, og hadde halvveis planlagt at vi måtte sikkert ty til IVF. Men - poof - spiren satt i 1pp. Med mindre du har reelle grunner til å tro at det vil bli vanskelig (for eksempel tidligere diagnoser), må du bare prøve å skyve slike tanker unna, de stjeler bare energi og fører ikke til noe positivt. Gå inn i prøvingen med et åpent sinn! (Nå må jeg legge til at jeg før vi skal forsøke med nr 2 har fått det for meg at jeg sikkert har blitt steril siden sist *hehe* - men jeg forsøker å leve etter mine egne råd denne gangen. Så får vi se hva det blir til!)
snartklar:) Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg er redd slik som deg.. liker ikke denne prøve perioden:( Når man har fått den første vet man at man kan få et barn... men nå når prøvingen pågår med den første her.. er jeg veldig redd. pp1 klaffet det ikke på, nå satser jeg alt på april mnd for at vi ikke skal få et desember barn. Krysser fingrene for dere:)) Håper vi snart er gravide alle sammen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå