Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Datteren min har i løpet av dagen fått et eksem på armer og nedre del av ryggen. Ikke hatt eksem før. det har plaget henne i hele kveld. Hun gråter fordi "hun har vondt" jeg antar at hun mener det klør. Hun har klødd seg så mye nedover ryggen og rompa at hun blør ganske mye. Både bleia og pysjen var tilsølt med blod. Så nå er det sikkert både vondt samtididg som det klør. Jeg har lett gjennom det jeg har av remedier her hjemme for å se om jeg fant noe passende. Fant en tube zylocain (bedøvelseskrem) Den vil vel kanskje bedøve huden hennes litt? Men er den trygg? Vil den gjøre eksemet værre? Takk for svar. Føler meg litt hjelpesløs her;)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 herrejesus, vi er da ikke leger her inne. hva med å ringe en lege? eller stikke innom apoteket å høre? eller så har vi felleskatalogen.no
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 nei det synes jeg ikke du skal uten å ha snakket med lege først. ring legevakta og hør!
sjøsamen Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 men herregud da sinnakjerring... La nå folk få spørre om det de vil her inne. Hun spurte ikke deg personlig!
Gjest ->>- Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Det vil jeg tro, men finles felleskatalogen.no selv først, du. Staves xylocain.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 ta å ring legevakta. du kan ikke spørre om noe sånt her.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2010 Nei, det er dere nok ikke. Men jeg går ut i fra at ganske mange av dere har erfaring med eksem (det er jo ganske utbredt) Selv har jeg nada erfaring. Felleskatalogen har jeg sjekka, men uten å bli noe klokere. Klokka er 00:46 - apoteket er stengt. Lege? For et utslett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå