Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 ...hvordan bader dere disse små før de kan sitte selv. Ser på en annen tråd at mange har skrevet at dette var bortkastet kjøp. Mine lå i disse stolene lenge, de elsket å bade og jeg kunne jo ikke holde de i 20 min. Så nå er jeg spendt....?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 får du ikke vondt i ryggen, eller kanskje du er sånn muskeldame..? Er det ikke littlenge å stå sånn over lengre tid?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 I badekar i øverste skuff i kommoden..:-) Jeg holder armen rundt nakken med et godt tak rundt armen ved skulderen med hånden...da får de god støtte...så det på en film fra et sykehus. Ellers så er vi 2 da....så da står jeg el barnefar og holder rundt han rundt livet rett under armene...der ligger han å plasker og koser seg max. Ellers har vi badekar,så det hender vi bader sammen...da sitter han på fange mitt eller bena mine.Går helt fint det. Men sånne liggestoler er sikkert fine da...har aldri prøvd de.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Jeg fyller i passe mye vann slik at han kan ligge på ryggen uten at hodet går under. Han spreller som en fisk og koser seg veldig!! Jeg sitter selvfølgelig ved kanten og passer på hele tiden og bruker kluten og koser han med hånden min, men han bader "alene"....
sjøsamen Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 sitter på gulvet og holder han med ene hånda.... ikke noe pes. Liker ikke den badestolen i det hele tatt.
Ranveig R Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Eldste blei holdt med ein arm under hovudet og rundt overarmen/skuldera til han kunne sitte sjølv. Lille blei holdt slik til å begynne med, og fekk etter kvart sitte litt i badestol i storebadekaret. Ved kanskje 8-9 mnd såg eg at kusina mi la babyen sin i badekaret med berre bittelitt vatn oppi, så då prøvde vi det. Kjempesuksess! Først låg ho på ryggen, etter kvart låg ho på magen og plaska. Kjem til å benytte meg av den taktikken om vi skal ha fleire barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå