Gå til innhold

Kjære Sanna28 :)))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du se når jeg blir gravid??

Jeg: 3.2.77

Han: 25.9.81

På forhånd 100000000000000000000 takk :)))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom d er bedre med navn så heter jeg Elin og min mann Joakim :)))

Skrevet

Hei,

Jeg skal se hva jeg får opp her.

Jeg får opp noe ift jobben til mannen din. Skal han skifte jobb eller har han akkurat startet med noe nytt?

Jeg får opp at dere har ganske ny bolig. Har dere nettopp flyttet inn? Jeg får opp at alt ligger til rette for å få et barn, og at dere begge ønsker et barn nå.

Jeg får opp graviditet nå i løpet av våren. Mars, april og mai er gode mnd for dere. Skal dere på en tur i løpet av våren? Jeg får opp skiferie på dere. Muligens i påsken?

Jeg får også opp en langweekend i april/mai.

Jeg tror dere får barn i slutten av 2010 eller i begynnelsen av 2011. Mest sannsynlig beg av 2011.

Jeg får opp gutt - jente og evt gutt på dere.

Jeg får opp noe ift en feiring eller fest. Skal dere i bryllup til sommeren? Evt skal dere feire noe? (Bryllupsdag, bursdag el.l)

Skrevet

Hei. Kan jo gi deg tilbakemelding:)

Mannen min har hatt samme jobb i litt over 2 år. D er snakk om at han kanskje skal flyttes til en annen butikk men d er uansett en stund til.

Vi flyttet inn i hus i 2006.

Vi har allerede ei prøverørsjente på 9 og en halv mnd. Vi har planer om å starte med nytt prøverørsforsøk i august. Kan jo seff håpe på en graviditet i vår men sjansen er minimal. Vi skal til københavn i mars. (ikke ski). skal være hjemme i påsken :)

skal på en langweekend i august:)

vet ikke om noe bryllup eller annen feiring til sommeren foreløpig. men vi skal på langweekend til roma i august og feire vår 4. bryllupsdag + 10 år som kjærester.

så mye som ikke stemte her, blir spennende å se hva som skjer:)

Skrevet

Hei,

Det er nok det nye i jobben til mannen din jeg så. Tid er generelt vanskelig å si helt sikkert, så synes ikke det var så feil, egentlig.

Synes også hus fra 2006 er relativt nytt...

Var nok turen til Danmark jeg så rundt påsketider (påsken pleier å være i mars/april... men den er vel i april i år...) Så noe med oppover i høyden, så trodde det var på hytte/ski, så bommet litt der.

Og feiring av bryllupsdag+10-årsjubileum i august regner jeg til sommeren (august er jo en sommermnd!!)

Så synes det var en del som stemte jeg, da! :D

Skrevet

ja unntatt d med når jeg blir gravid da....hehe. kan jo håpe på et hjemmelaget mirakel selvsagt:)

Skrevet

du får ikke opp pos graviditetstest i sept altså??? :) håper sååå på at fryseforsøket lykkes

Skrevet

det er absolutt muligheter for det. Har dere bestemt dere for å prøve det til høsten?

Skrevet

Ja har avtalt med klinikken om at jeg starter på medisiner når jeg får mensen i august :) har bare ett egg igjen på frys, kan du se om d overlever opptining og at d blir innsetting eller om d må avbrytes og jeg må starte opp med nytt egguttak??

Skrevet

dytt:) kan du forresten se hvilken dato jeg får mensen nå i mars? er nå på dag 27 :)

Skrevet

Hei

Når du er på dag 27 nå, så har du kanskje mensen nå?

Skrevet

nei har ikke fått mensen nå. sist jeg fikk var 6.feb. kan du se om d er mange dagene til mensen kommer? :)

Skrevet

Det første jeg fikk inn i sta var 7. mars. Jeg fikk også 6. mars på kvelden veldig sterkt inn...

Men så ble jeg forvirret av det du skrev om at du var på 27. dag nå... (jeg er ikke så flink med sykluser og sånt... men er det ikke vanlig med 28 dager?)

Skrevet

gjennomsnitlig er d vanlig med 28 dager. men min syklus varierer mest mellom dag 30-35:) ja da får jeg se om mensen dukker opp i løpet av helgen da. håpa egentlig den ville dukke opp litt senere.

kan du se når i august jeg får mensen?? skal jo starte på medisiner til prøverørsforsøket da og er litt engstelig for å få mensen litt for tidlig sånn i forhold til den roma turen vår. er alltid kontroll ca dag 12 og da håper jeg vi har rukket å komme hjem igjen.

Skrevet

Jeg fikk opp 12. august her som en sterk dato... Men det er vanskelig å si...

Jeg vil tro det går bra. Er det evt mulig å vente til september??

Skrevet

ja d er nok mulig til å vente til sept men håper inderlig å ha innsetting i august. Kan du se om d ene egget jeg har igjen på frys overlever opptining?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...