Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hva synes du om tattovering?
Ranveig R Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Eg har ein sjølvteikna på ankelen. Har lyst på ein til, mest lyst på eitt eller anna som omhandlar ungane, men veit ikkje korleis eg skal få det til utan at det blir a) usannsynleg harry, eller det virkar som om eg har mista eit barn. Og så har eg lyst på ein liten frosk innsida av underarmen. Synest det kan vere pent og morsomt med tatoveringar (og det var eit kjempekick å ta den eg har), men ein må vere veeeldig påpasseleg med kva ein tatoverer og ikkje minst; kor.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Nei, ingen av oss har. Jeg kan ikke tenke meg å ta en heller, men samboern har lyst på en med fotball laget på overarmen. Syned i grunnen det kan være pent med en liten en, eller bare 1 tatovering på overarmen el.l, men om man har hele armene tatovert synes jeg ikke det er så pent mer. Tror det er mange som ikke tenker på at det er noe man skal ha resten av livet.
Lene~mor til tre Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Nei ingen av oss har tatovering, jeg synes det er fint om man har en på overarmen, eller en på ankelen eller korsryggen eller skulderen... synes ikke det er fint med for mange tatoveringer
Jojo x3 Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Nei, ingen av oss har. Jeg syns det kan være fint med en liten, men ikke mange og store. Min onkel hadde på hele armene og noe på ryggen. Syns ikke det var noe fint jeg.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Ja vi har begge 2, jeg har 2 mannen 1 stk, Å vi er klar over at de skal være der hele livet. Ikke tatt i fylla eller i syden. Jeg har stjernetegnet til den ene på ankelen og navna til begge 2 på overarma, ønsker stjerne tegnet til den andre også men greier ikke bestemme meg for hvor jeg skal ha den.Synes heller ikke det er noe fint med tattoveringer over hele kroppen/ kroppsdeler,
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Både mannen og meg selv har tattoo. Jeg har foreløbig en, men har noen ideer om to andre som jeg vil ha. Ene er utvidelse av den jeg har på leggen, den andre skal jeg ha på baksiden av skuldra. Mannen har tre stk foreløbig - men vet han vil ha flere.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2010 Helt enig Blond. Noen passer det, andre absolutt ikke!! Har du selv da?? Jeg har ikke.. Mannen min har to. Jeg syntes det er veldig mange stygge. Og kjenner noen som har tatt bare fordi de syntes det var kult, og de er ikke noe fine.. Jeg ville hatt en plass jeg kunne skult med knebukse og singlett.. Slik at om jeg hadde en flott liten sommer kjole på meg så hadde den ikke vistes..
blond Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er mørk og mystisk og holder min eventuelle kroppskunst for meg selv *hemmelighetsfull*.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 glemte å svare på spørsmålet ditt: syns tatovering er fint, i veldig små doser........ Blir det for mye, så er det mindre pent...hehe...min mening da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå