solita 06 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Har etterlyst dagsrapport ved flere anledninger, så langt i februar har de skrevet det 3 (!) ganger... Sønnen min har siden jul hatt dyvåt bleie 4-5 ganger ved henting. 2 av gangene hadde han ved henting åpenbart på samme bleie som ved levering. Er det vanlig at det ikke eksiterer avkryssingsliste for sånt? De har ikke vært ute i det hele tatt denne uka. Argumentet i dag var at det var for kaldt. I dag tidlig var det 14 minus (Oslo), men mildere og strålende sol senere på dagen. Burde ikke hovedregelen være at alle barn skal en liten tur ut hver dag? (untatt ved lavere temperatur en 15 minus for de under 3, sønnen min er 3) Har lyst til å bytte bhg, men byttet i bhg i november. Er så skuffet over bhg! Og så føler jeg meg som den kjerringa som stadig maser etter dagsrapporter, bleieskift osv...
BlåBlå Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Synes slett ikke du krever for mye. Og den 10 minus regelen, er visst med en klype salt. Vår bhg fikk brev fra kommunehelsetjenesten at det ikke er noe farlig så lenge det ikke blåser.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Nei det er ikke alle som har et slikt krysse system for bleier, fordi det er en rutine, men virker som denne barnehagen trenger det om de ikke skifter i løpet av dagen. (ofte på småbarns avdelinger fordi det er greit for foreldrene å vite om de har bæsjet osv, men på storbarn er det ikke vanlig med skjema) Nei syntes ikke du krever for mye. Ta en prat med ped leder eller styrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå