trollmor & trollungene Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Har to gutter på 2.5 og 1 år, venter tredjemann i september. Veldig spent på hvordan hverdagen blir. Om det blir stor forandring eller ei....
baby nr 3 på vei! Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Akkurat samme her. men jeg har termin i mai.. Er også veldig spent på hvordan dette blir!
glad i mange barn Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 går nåk helt fint...har sjøl de tre første jentene på 3 år.men husker det ikke va noe extra på en måte liksom,man va liksom oppi det,bleier m.m så en til og fra spillet inga rolle liksom,men så hadde jeg snille jenter som la seg kl 7 om kvelden ,sov hele natta og sov om dagen samtidig,de to største lekte fint i lag og minstemor sov roligt i vuggen hele dagen....ammet innimellom,så mye tid gikk jo på de to største .men de malet,tegnet ,vi baket boller,var ute,da sov minste mor i vogna,hadde søsken vogn.og ho største på 3hjul sykkel ...og nest største i vogna,ofte sovna ho og på den tida....så det går veldig fint,,,tror 100% på att det har MYE med foreldrene åssen det blir...e du stressa og kavete så smitter det på barna,er man avslappa og rolig,så blir barna det og...nei det er bare koz...gjelder å se det positive i de,,,,masse lykke til....
maria isabell Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 her kommer det 3 på 3 år også lurer på det samme:) husker overgangen fra 1 til 2 var enorm,tok en stund før eg kom inn i det og en stund ante eg ikke hvordan vi skulle få tid til å ha flere barn enn to, var sikker på at vi ikke fikk tid til å lage nr 3 en gang (eg som ønsker meg en hel flokk med barn) etter en stund kom eg fint inn i det:) men eg blir litt svett med tanken på : er overgangen fra 2-3 like stor som fra 1-2? og så ser eg at mine to gull er i en nei alder og krangle alder...håper det kommer seg til lille babyen er her;)
trebarnsmor21år Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Jeg lurer også litt på det, vi har en sønn på 9 mnd å venter TVILLINGER i august liksom, jeg er 21 og barnefar 22, vi har vært sammen i 7 år nå, så vi skal nok greie oss, men tenker litt på barna, er redd for at jeg skal få unger som krever masse så det går utover sønn min. Jeg er veldig innstilt på å ha god tid med han oppi alt det her stakkar <3
trollmor & trollungene Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2010 Fint å høre at du har gode erfaringer. Jeg har desverre ikke hatt barn som har vært rolige eller sovet spesielt mye. Første hadde kolikk til han nærmet seg 5 mnd samt mye syk pga allergier som har blitt oppdaget i ettertid. Sov mellom 1 - 3 timer på dagtid. Andremann ikke stort bedre, kolikk og låsninger i nakken til han var rundt 3 mnd, lite søvn på dagen han også. Stort sett ammet hver 2 time døgnet rundt den første tiden på begge to. Synes det har løsnet rundt 6 mnd alder på begge. Håper tredje og sistemann blir lettere!
femtemannpåveg! Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Hei. Jeg har 4 barn på 5 år, og venter nr 5. Blir 5 barn på 7 år da:o) Jeg har bare gode erfaringer å melde. Sant som ei sier over her, en er liksom midt opp i det og en fra eller til gjør ingen stor forskjell. Jeg synes overgangen fra 1 til 2 var enorm, men etter det har det gått strålende. Lykke til! Heldige barn som har søsken i nær alder:o) Jeg er iallefall strålende fornøyd med mine gullunger/trollunger:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå