STA Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #27 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har vont i en fot,kan du se no med den foten?
STA Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #31 Skrevet 4. mars 2010 Hei Sanna28 Kan du se hva det er med min fot?
Sanna28 Skrevet 4. mars 2010 #32 Skrevet 4. mars 2010 Hei, Jeg så ikke denne tråden. Hvis du ikke får tak i meg, så send en PM. (Jeg har lært meg hvordan det fungerer nå!) Jeg får opp høyre fot. Men er litt usikker. Jeg får opp at det er vondt oppå foten/rista, og jeg får opp at du har ilinger oppover beinet. Kanskje opp til bak knærne og låret? Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg får følelsen av at du har belastet foten feil eller at du har tråkket over. Jeg tror den trenger ro og stabilisering. Kanskje du bør kjøpe bedre tur/løpesko? Det er veldig viktig med gode sko! (Men det koster litt...). Det kan også muligens hjelpe med støttestrømpe el.l. Jeg har lite erfaring med å se smerter hos folk, så jeg vet ikke om jeg har fanget det opp riktig...? Jeg tror absolutt du bør gå til legen med det i første omgang og sjekke opp hva det er. Når legen har sett på det, kan du vurdere hva du vil gjøre med det og om det bør gjøres noe med det eller ikke. Lykke til
STA Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #33 Skrevet 5. mars 2010 Det stemmer at det er høyre fot og at smerten er på rista. Hvis jeg har beveget foten veldig mye en dag kommer smertene på kveld/natt. Så eneste medisin så langt er hvile. Skal til legen/ortoped for å se hva vi kan gjøre:) Må få tilføye at du er kjempe flink:) Jeg går venter på EL nå,det skal være like om hjørne håper jeg;P Så skal informere deg:) Men hva er PM?(hehe,er ikke helt inn i dette her jeg:) Er det påminnelse???:/
Sanna28 Skrevet 5. mars 2010 #34 Skrevet 5. mars 2010 står ikke det for "personlig melding"? Jeg er ikke spesielt inne i alle funksjonene her inne jeg heller, men har funnet ut at det går an å sende meldinger til hverandre på "mail" her. Tror man må legge til den man sender til som venn/kontakt først.
STA Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #35 Skrevet 5. mars 2010 hehe ja det er helt sikkert det det betyr ja:) (flire) Er ikke helt inn i dette her selv jeg men skal se hva jeg får til:)hihi
STA Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #37 Skrevet 9. mars 2010 Halla sanna:) Da vil jeg fortelle at jeg testa pos EL idag,så det du sa stemmte veldig bra:) Du fortalte at torsdag var en sterk dag å det kan stemme med at jeg tester pos idag og egget løsner i morgen/torsdag kansje:):) Så vi får vente å se om det blir pos graviditetstst om noen uker:) Speeeeeeent:) Tusen takk så langt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå