STA Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Kan du se når jeg blir gravid? Og kan du se min neste EL? min fødselsdato 20.02.81 :)
Sanna28 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Hei, Jeg kan prøve å finne el, men det er ikke noe jeg har mye erfaring med. Jeg har følelsen av at du er i begynnelsen av en ny syklus nå eller helt på slutten av en. Kanskje du har mensen nå? Jeg får opp at du har el på ca dag 13. Jeg får opp graviditet i løpet av 2010, men jeg er litt usikker på når. Jeg tror du har gode muligheter til å bli gravid både nå på våren og til høsten. Jeg får opp fødsel i 2011. Jeg tror det blir ei jente. Lykke til
STA Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2010 Hei Sanna28:) Ja jeg fikk mensen 23 så det stemmte bra:) Så vi får se no da når EL kommer,skal gi beskjed. Å jeg skal si fra når jeg blir gravid,noe jeg håper jeg egentli klarer på dette forsøket da:P Men du ser ingen fødsel i desember da??? Tusn takk for at du tok deg tid til meg:)
STA Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2010 Hei igjen Sanna28. Lurte på om du kan se noe annet? -Kan du se hvor mange barn jeg får?( tilsammen i alt) -Tvillinger -Noe om forholdet til meg og min kjære? -Ellers noe annet du kan se? Håper du kan svare meg:) klem
STA Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2010 Og hvordan blir min graviditet? Unnskyld for at jeg maser,ser du er veldig opptatt. Men jeg er bare så nysjerrig. Kan du se på meg? Klem
Sanna28 Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 dytt på denne igjen i morgen, så skal jeg se på den da. Natta her nå
STA Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2010 kan du se noe sanna28? dytter:) klem:)
Sanna28 Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 Hei igjen Jeg får opp først 2 barn på deg og så muligens to barn til. Altså er det muligheter for 4 barn på deg til sammen. Jeg får opp jente først. Og så en gutt. Så får jeg opp at det er muligheter for tvillinger til slutt. Da tror jeg det blir to gutter. (Veksler litt her. Kan være en gutt og ei jente også). Jeg får opp at det er noen tvillinger i familien. Muligens i hans familie? Jeg får opp at dere har det veldig fint sammen. Jeg får ikke opp at dere er gift. Stemmer det? Men jeg tror han planlegger frieri snart... Muligens i kombinasjon med et eller annet jubileum eller bursdag el.l. Kanskje på en ferietur dere er på? Skal dere på noe sånt i løpet av våren/sommeren? Jeg får i alle fall opp en del rundt romantikk i år. Jeg får opp mye nytt ift jobb på ham i år. Jeg tror det blir veldig positivt for dere begge ift jobb. Jeg får opp at du har en jobb du trives i - og jeg tror du kommert til å bli i den jobben i årene framover. Jeg får opp noe rundt en bil. Jeg tror den er rød. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere det her. Er dette noe du kjenner igjen?? Det er fryktelig mye støy rundt meg nå (OL og sånt...), så jeg har litt problemer med å koble meg på her. Hvis du dytter på den igjen senere, så skal jeg se om jeg får opp noe mer.
STA Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. februar 2010 Oyoyoy du er god:) Har 2 barn nå en gutt(3) og ei jente(1) Å ja det er tvillinger i familien,på begge sider:)(hans mor og min farmor) Nei vi er ikke gift,men håper det blir en gang:) Jeg har 30 årsdag neste år så kansje det er da du ser han frir. hehe spennende:) Jeg trives veldig i min jobb og vi håper han får fast jobb snart. Rød bil vet jeg ikke noe om,hmm... Vi tenker på ny bil men det er penger som bestemmer,:(men blir det tvillinger MÅ vi jo kjøpe ny bil:P hehe. Hvor flink du er,håper du kan se mere på meg:) Speeeeeeenendeee:) Kan du se om jeg klarer å bli gravid på dette forsøket? El må jeg smøre meg med tålmodighet? Ellers vil jeg gjærne høre hva annet du kan se? KLÆM
STA Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 28. februar 2010 hvis det hjelper så er hans fødselsdato 19.01.83
STA Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. februar 2010 Det er ikke noe med ulykke du ser ang den røde bilen nei?:/
Sanna28 Skrevet 28. februar 2010 #17 Skrevet 28. februar 2010 AHHH!! Da skjønner jeg hvorfor jeg fikk opp de barna sånn delt 2+2! Jeg var så innstilt på at du ikke hadde barn fra før av, så jeg greide ikke å tolke at det var de to du hadde fra før! Men jeg tror jeg sa tidligere her at neste blir jente. Så hvis det blir tvillinger, så blir det nok gutt og jente!! Jeg får ikke opp noe ift ulykker. Jeg vet ikke helt hva det var med den bilen. Jeg fikk det opp som en litt gammel bil, tror jeg. Så jeg trodde dere kanskje hadde en bil dere prøvde å få solgt eller en som ofte ble ødelagt el.l. Det kan hende det er fordi dere kommer til å trenge en ny bil hvis dere plutselig blir 2 voksne og 4 barn. Tror frieriet kommer med 30-årsdagen din, ja Kan godt tenke seg at han overrasker med Paris-tur el.l. og frir der! Jeg tror han kommer til å få fast jobb snart. Det var veldig mye positivt rundt jobb for dere begge. Men kanskje spesielt rundt ham. Jeg tror også han kommer til å få litt bedre betalt framover.
STA Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 28. februar 2010 Åh tusen takk Sanna28 håper det du sier stemmer:) Tvillinger hadde hvert koseli ja:) Skal informere deg videre om hva som skjer. Ei venninne lurer på om du kan se noe ift fødselen som nærmer seg? Født 18.10.84
Sanna28 Skrevet 28. februar 2010 #19 Skrevet 28. februar 2010 Det blir spennende å høre videre med deg Jeg er litt usikker på når hun har termin, men jeg får ikke opp fødsel i februar. Jeg fikk opp 19. mars, men det er kanskje litt lenge til...? Når har hun termin? Jeg får opp gutt. Kan det stemme?
STA Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #20 Skrevet 28. februar 2010 Hei Hun har termin 7 april og det er jente:) men det er seteleie og de tror ikke hun vil snu seg. Vil tro 19 mars stemmer veldig bra blir det keisersnitt;) Hun er veldig nyskjerrig på fødselen/keisersnitt. Tusen takk sanna28,du virker kjempe flink:)
Sanna28 Skrevet 28. februar 2010 #21 Skrevet 28. februar 2010 Så det blir jente? Vekslet veldig mellom gutt og jente her i sta, men det var gutt jeg fikk opp først, så gikk for det Blir ikke 19. mars litt tidlig da?? Kan hende det blir 29. mars el. 9. april også. Jeg fikk inn noe med et 9-tall i alle fall. Jeg vet ikke helt om jeg tør å spå om det blir keisersnitt eller ikke. Jeg tror det kommer til å gå fint uansett hvilken måte hun blir født på. Ønsk henne masse lykke til fra meg
STA Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #22 Skrevet 1. mars 2010 3D UL sier jente ja,men tiden vil vise:) Hun er forberedt på keisersnitt hvis hun ikke snur seg innen neste uke, men man får vente å se:) Sier ifra når jeg selv får EL jeg så får vi se hvor flink du er:)
STA Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #23 Skrevet 1. mars 2010 Glemte å fortelle at naboen har en rød bil parkert litt utom huset vårt,( en gammel ,ikke kjørbar en:)noe vi ser hver gang vi skal ut:) Kansje det er den du ser?
STA Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #24 Skrevet 1. mars 2010 Kan du se noe skade/sykdom/smerte på meg?
STA Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #25 Skrevet 1. mars 2010 kan du se noe skade/sykdom/smerte på meg? Bare for å se hva du får opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå