Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hvor lenge etter fødselen før du begynte å ferdes mer ute, dra på besøk, og være sosial?
Lemonia Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Vel, sønnen min ble født i begynnelsen av desember og vi hadde jul hos oss med min familie boende i samme hus. Ikke noe problem for meg. Dette er uansett helt individuelt. Har du behov for å være eremitt, så vær det. Barseltid er unntakstilstand.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Sist gang var jeg ute og fartet med en gang. Skulle ikke være noe annerledes etter jeg fikk barn nei... Endte tilslutt i krampegråt og "sammenbrudd", så stas var det!! Denne gangen skal jeg love deg at jeg skal være eremitt akkurat så lenge jeg har behov for det!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Hvorfor være eremitt? Du har født et barn, og skal amme og skifte bleier. Det er ikke akkurat rakettforskning spør du meg..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Til 22.28 Du har ikke skjønt hva vi mener og det skal du være glad for :-) Annie 21.31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå