Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jeg skal slutte å amme og vil prøve noe som gir meg en pangstart, men er usikker på hva jeg skal prøve. hva anbefaler dere?
Voilà Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Funket ikke på meg, men tror det var fordi jeg tok noen andre medisiner samtidig... også smaker dem dritt! - Men har hørt mye positivt:)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Hei! Jeg prøvde den, men fikk så uren hud at jeg sluttet før det var gått 30 dager. Det står jo på pakken at den funker om man trener litt og endrer kostholdet sitt litt i tillegg.. Så aner egentlig ikke helt hvordan den funker sånn sett, for trening og endring av kosthold bør jo holde i seg selv Men jeg har tenkt å gi den en sjangs til nå som jeg har blitt så flink til å trene igjen.. Kanskje den er det lille ekstra som skal til for å legge magefettet dødt?!
Gjest MMJ Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Har 2 venner som sier det er tull og tøys
LadyLuck & Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 min mor ble veldig oppblåst av den, mens min tante var veldig fornøyd. ormor vet ike hva hun syns (kan ha med at hu tar av og til, og har sjokolade gjemt i klesskapet)
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Jeg bestilte den prøvepakken for å se hva det var for noe. Brakk meg når jeg skulle prøve å få ned disse produktene. Smakte helt for jævlig. Klarte å få ned kyllingsuppen da. Noe sånt utsetter jeg meg ikke for,hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå